eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćŚwiadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania zieleni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Zamość: Świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania zieleni
Numer ogłoszenia: 248597 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania zieleni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania terenów zieleni o łącznej powierzchni 69,4 ha z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr I o powierzchni 43,1 ha - objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego: 1) Park Miejski przy ul. Akademickiej wraz z przyległymi terenami zieleni o pow. 14,7ha w granicach: ul. Akademicka - ul. Kr. Jadwigi - teren OSiR - ul. Studzienna, 2) Planty wraz z przyległymi zieleńcami o pow.15,8ha w granicach: ul. Piłsudskiego - ul. Peowiaków - ul. Partyzantów - ul. Okopowa, ul. Łukasińskiego, 3) zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego o pow.12,6ha w granicach: ul. Okopowa, Droga Męczenników Rotundy - ul. Szczebrzeska - ul.Podgroble - ul. Kr. Jadwigi wraz z zieleńcami na Rynku Wodnym, Rynku Solnym, kwietnikiem na Rynku Wielkim, donicami i skrzyniami na Starówce, konstrukcjami kwietnikowymi. Zadanie nr II o ogólnej powierzchni 26,3 ha 1) teren wzdłuż rzeki Łabuńki na odcinku od ul. Okrzei - ul. Weteranów wraz z kompleksem boisk sportowych i placem zabaw przy ul.Grunwaldzkiej o pow. 18,3ha oraz trawniki wzdłuż rzeki Topornicy od ul. Promiennej do budynków TBS o pow. - 1,8ha 2) zieleń osiedlowa - zieleńce zlokalizowane w różnych rejonach miasta o pow.6,2 ha, Rodzaj robót: 1) pielęgnacja trawników - wiosenne i jesienne wygrabienie liści oraz zgarnięcie w pryzmy, załadunek i wywóz tego samego dnia po wykonanych czynnościach, koszenie trawników na terenie płaskim i skarpach kosiarkami mechanicznymi spalinowymi z taką częstotliwością, aby wysokość trawy nie przekraczała 10cm, niezwłoczne zebranie i usunięcie skoszonych traw, obcinanie brzegów trawnika ze zgrabieniem darni i wywóz tego samego dnia po wykonanej pracy, odtworzenie trawnika w miejscach zniszczonych, rozgarnięcie kretowisk na trawnikach, 2) cięcia sanitarne, prześwietlające oraz ciecia techniczne drzew - usunięcie gałęzi lub konarów (jednorazowo do 15% żywej masy), zabezpieczenie grubszych ran preparatem specjalistycznym, wywóz biomasy w dniu wykonania zabiegu, 3) wycinka drzew - usuwanie drzew i krzewów obumarłych, wywróconych, zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia wraz z frezowaniem pni na gł.15cm, wywozem biomasy oraz zasypaniem miejsca po frezowaniu ziemią urodzajną i wysiew trawy, pocięcie pnia i konarów na kloce opałowe, a następnie rozliczenie się z pozyskanego drewna, 4) formowanie żywopłotów - przycinanie i kształtowanie całej powierzchni zielonej, cięcia sanitarne (usunięcie pędów uszkodzonych, chorych, suchych), cięcia odmładzające krzewów (usuwanie starych, najgrubszych gałęzi, pędów krzyżujących się i nadmiernie zagęszczonych) oraz z usunięcie ściętych pędów, wygrabienie i wywóz liści, pielenie wraz z zabraniem chwastów, zabezpieczenie roślin wieloletnich przed okresem zimowym, 5) pielęgnacja roślin i utrzymanie donic i skrzyń, transport donic i skrzyń z magazynu na wskazane miejsca na starówce, wypełnienie donic ziemią urodzajną, nawożenie nawozem wieloskładnikowym (zakup roślin oraz sadzenie zapewnia Zamawiający), podlewanie wodą w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką z beczkowozu, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, oczyszczanie bruku wokół donic wraz z wywozem zanieczyszczeń 6) sadzenie kwiatów sezonowych na rabatach, w donicach, skrzyniach, konstrukcjach kwietnikowych - przygotowanie gruntu, wyznaczenie miejsc sadzenia, doniesienie roślin (materiał wykonawcy) wybicie roślin z doniczek, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, posadzenie, podlewanie wodą w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką z beczkowozu, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, 7) pielęgnacja kwietników bylinowych - przycięcie i usuwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnienie brakujących kwiatów z uzupełnieniem ziemi oraz odcięciem darni, wyrównanie brzegów rabaty, podlewanie roślin, odchwaszczanie wraz zabraniem i wywozem chwastów, zabezpieczenie na zimę gałązkami z igliwia, 8) utrzymanie właściwego stanu dróg, ścieżek, alejek, urządzeń parkowych, parkingu, schodów - zamiatanie całej powierzchni wraz z wywozem zanieczyszczeń tego samego dnia, likwidacja śliskości na nawierzchni alejek (posypywanie piaskiem), usuwanie śniegu, 9) powierzchniowe oczyszczanie terenu - oczyszczanie terenu z gruzu, kamieni, gałęzi, liści i innych odpadów, opróżnianie koszy parkowych wraz z wywozem odpadów na wysypisko, ustawianie koszy przewróconych bądź przestawionych, ustawianie koszy dodatkowych zakupionych przez Zamawiającego, 10) konserwacja elementów małej architektury: ogrodzenie, schody, mosty, urządzenia napuszczające wodę do stawu parkowego, ławki parkowe, koszy na odpady i odchody psie, pomniki, place zabaw, 11) utrzymanie stawu parkowego: wiosenne oczyszczanie z liści, z odpadów komunalnych, stawu i doprowadzalnika wody, wapnowanie dna i skarp stawu, konserwacja urządzeń napuszczających wodę, napuszczenie wody i regulacja poziomu wody, utrzymanie we właściwym stanie lustra wody, 12) interwencyjne, niezależnie od zakresu prac, wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. Szczegółową ilość i rodzaj prac określa umowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zawarte w art.22 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania usług określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - usługi podobne do przedmiotu zamówienia min. jedno zadanie o wartości co najmniej 60 000 zł. Przez podobne rozumie się usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usług stanowiących przedmiot zamówienia . c) Wykonawc a musi dysponować lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia w zakresie pielęgnacji i konserwacji zieleni. d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50.000 zł, e) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). f) Wykonawca powinien dysponować lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - min. jedno zadanie o wartości co najmniej 60 000 zł, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9. Polisę a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50 000 zł, 10. Aktualną decyzję, wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub umowę o współpracy z podmiotem uprawnionym, 11. Osoby, które będą wykonywać zamówienie Zadanie nr 1 winne spełniać wymagania określone w § 8 ust. 4 i § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. Nr 150, poz.1579), a w szczególności przedłożyć: -świadectwo ukończenia szkoły średniej w zakresie pielęgnacji zieleni, albo -dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 12 miesięcznej praktyki zawodowej przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków, albo -zaświadczenie o kwalifikacjach wynikające z § 18 i § 20 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 55 z późn. zm.) o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności. 12. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku oferty Konsorcjum, każdy z członków Konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art 22 ust. 1 Pzp członkowie Konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. Jeżeli ofertę składa konsorcjum firm należy dołączyć list intencyjny oraz ustanowienie przez te firmy pełnomocnika. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, który należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Sekretariat Prezydenta Miasta Zamość pokój nr 7 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd Miasta Zamość Wydział Gospodarki Mieszkaniowej, Ochrony Środowiska i Infrastruktury Komunalnej Rynek Wielki 3, 22-400 Zamość pokój nr 10 w dniu 30 grudnia 2010 r. o godz.12:00. Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: Pani Małgorzata Strzępek, faks 084 6383054.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I o powierzchni 43,1 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I o powierzchni 43,1 ha - objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego: 1) Park Miejski przy ul. Akademickiej wraz z przyległymi terenami zieleni o pow. 14,7ha w granicach: ul. Akademicka - ul. Kr. Jadwigi - teren OSiR - ul. Studzienna, 2) Planty wraz z przyległymi zieleńcami o pow.15,8ha w granicach: ul. Piłsudskiego - ul. Peowiaków - ul. Partyzantów - ul. Okopowa, ul. Łukasińskiego, 3) zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego o pow.12,6ha w granicach: ul. Okopowa, Droga Męczenników Rotundy - ul. Szczebrzeska - ul.Podgroble - ul. Kr. Jadwigi wraz z zieleńcami na Rynku Wodnym, Rynku Solnym, kwietnikiem na Rynku Wielkim, donicami i skrzyniami na Starówce, konstrukcjami kwietnikowymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II o ogólnej powierzchni 26,3 ha.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II o ogólnej powierzchni 26,3 ha 1) teren wzdłuż rzeki Łabuńki na odcinku od ul. Okrzei - ul. Weteranów wraz z kompleksem boisk sportowych i placem zabaw przy ul.Grunwaldzkiej o pow. 18,3ha oraz trawniki wzdłuż rzeki Topornicy od ul. Promiennej do budynków TBS o pow. - 1,8ha 2) zieleń osiedlowa - zieleńce zlokalizowane w różnych rejonach miasta o pow.6,2 ha,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.