Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Bobrek: Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku
Numer ogłoszenia: 248612 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, woj. małopolskie, tel. 0-33 8464404, fax 0-33 8461349.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku w roku 2008. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, dla poszczególnych grup produktów: - Część 1. Produkty spożywcze - dostawa 1x w tygodniu, CPV 15.00.00.00-8 - Część 2. Mięso wieprzowe i wołowe - dostawa 2 x w tygodniu, CPV 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9 - Część 3. Produkty wędliniarskie - dostawa 2 x w tygodniu, CPV 15.13.11.20-2 - Część 4. Drób i podroby - dostawa 2 x w tygodniu, CPV 15.11.20.00-6 - Część 5. Produkty mleczarskie - dostawa codzienna, CPV 15.50.00.00-3 - Część 6. Ryby i przetwory rybne - wg potrzeb, CPV 15.20.00-0 - Część 7. Mrożonki - dostawa wg potrzeb, CPV 15.89.60.00-5 - Część 8. Pieczywo - dostawa codzienna, CPV 15.81.10.00-6 - Część 9. Warzywa i owoce - dostawa 3 x w tygodniu, CPV 01.12.10.00-1, 01.13.10.00-4 - Część 10. Jaja - dostawa 1 x w tygodniu, CPV 01.24.20.00-5 - Część 11. Produkty spożywcze diety bezglutenowej - dostawa wg potrzeb. CPV 15.89.00.00-3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP) - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w załączniku nr 1 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2 - sekretariat (dziennik podawczy).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 x w tygodniu. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 x w tygodniu. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty wędliniarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 x w tygodniu. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drób i podroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 x w tygodniu. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa codzienna. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ryby i przetwory rybne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - wg potrzeb. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - wg potrzeb. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - codzienna. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - 3 x w tygodniu. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1, 01.13.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 x w tygodniu. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Produkty spożywcze diety bezglutenowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - wg potrzeb. Szczegółowy opis wielkości i zakresu zamówienia części zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.