eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny DunajecPrzebudowa odcinka sieci napowietrznej SN-15kV relacji Piekielnik-Podszkle na sieć kablową SN-15kV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Czarny Dunajec: Przebudowa odcinka sieci napowietrznej SN-15kV relacji Piekielnik-Podszkle na sieć kablową SN-15kV
Numer ogłoszenia: 24863 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu , ul. Piłsudskiego 2, 34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2613540, faks 018 2613530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka sieci napowietrznej SN-15kV relacji Piekielnik-Podszkle na sieć kablową SN-15kV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy odcinka sieci napowietrznej SN-15kV relacji Piekielnik-Podszkle na sieć kablową SN-15kV przy budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Podszkle na odcinku około 130mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: § wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. § aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. . wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi, że w tym okresie wykonał z należytą starannością zadania polegające na wykonaniu robót związanych z budową lub przebudową sieci elektrycznych napowietrznych/kablowych na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż oferowaną w ramach niniejszego przetargu. W przypadku oferentów wnoszących wspólną ofertę, referencje przedstawione przez poszczególnych współoferentów będą sumowane. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). § wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi dysponować min jednym pracownikiem, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej upoważniającymi do kierowania robotami w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej. § pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. w celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia § wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy. § wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ ponadto zamawiający wymaga aby wykonawca załączył do oferty: § wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. § pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarny Dunajec 34-470 Czarny Dunajec ul. Piłsudskiego 2 (I piętro, pok. 26).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Czarny Dunajec 34-470 Czarny Dunajec ul. Piłsudskiego 2 (II piętro, sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.