Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Wrocław: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych do odkażania skóry i błon śluzowych, środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów,
środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji powierzchni, produktów do mycia i pielęgnacji skóry i rąk
Numer ogłoszenia: 248657 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych do odkażania skóry i błon śluzowych, środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów, środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji powierzchni, produktów do mycia i pielęgnacji skóry i rąk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych do odkażania skóry i błon śluzowych, środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów, środków dezynfekcyjnych do mycia i dezynfekcji powierzchni, produktów do mycia i pielęgnacji skóry i rąk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.71.15.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ważna na dzień składania ofert koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, która w świetle obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej uprawnia Wykonawcę zamówienia do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów leczniczych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Katalog/ prospekt/ folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego środka zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1. Brak potwierdzenia wymagań postawionych przez Zamawiającego zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany środek tychże wymagań i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy .W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 2. W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych -Zamawiający żąda ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną , instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu). . Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 on dotyczy, np. zał. Nr 1 zad. 1 itd. 3. dla środków kwalifikowanych jako produkty biobójcze - dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego na terytorium RP na podstawie art. .4 ustawy o produktach biobójczych 4. dla środków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - decyzję Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu rynkowego produktu leczniczego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne 5. dla środków zakwalifikowanych jako kosmetyk- wpis do krajowego systemu informacji o kosmetykach - Zgodnie z art., 8 Ustawy o Kosmetykach z 30 marca 2001 r 6. karty charakterystyki preparatu/substancji chemicznej sporządzone zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów ochrony środowiska . Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 on dotyczy, np. zał. Nr 1 zad. 1 itd.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Wypełniony arkusz asortymentowo-ilościowo-cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Równocześnie Zamawiający prosi o złożenie załącznika w formie elektronicznej (prosimy o dołączenie płyty CD). W nagłówku wersji elektronicznej należy wpisać nazwę i adres firmy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Cena jednostkowa brutto dostarczanych środków oraz wartość umowy ogółem brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług - VAT. Powyższa zmiana obowiązuje począwszy od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy aneksu. 2. W przypadku braku możliwości dostawy środka objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza zastąpienie go środkiem o innej nazwie handlowej z zastrzeżeniem, że środek musi być tożsamy w zakresie nazwy składu chemicznego, spektrum działania i zastosowania środka opisanego w załączniku nr 1 do umowy, a jego cena jednostkowa netto nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto pierwotnie oferowanego w ofercie środka. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych netto środków objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny netto objętej umową, w przypadku braku możliwości dostawy produktu ( zaprzestania produkcji). 4. Zmiana opisana w ust. 7 i 8 może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ (pkt. 5.1.C SIWZ). 5. Za obopólną zgodą stron, w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparat niezabarwiony do odkażania skóry przed operacjami. Spektrum B ( MRSA, Tbc, )F, V ( HIV, HBV) działający w czasie 15 sek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat niezabarwiony do odkażania skóry przed operacjami. Spektrum B ( MRSA, Tbc, )F, V ( HIV, HBV) działający w czasie 15 sek. ,Butelka do 1 l, 90 litrów śr. roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roztwór wodny do szybkiego usuwania biofilmu z rany na bazie Octenidyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór wodny do szybkiego usuwania biofilmu z rany na bazie Octenidyny Butelka do 350 ml,8,75 litrów śr. roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat do odkażania skóry i błon śluzowych, antyseptyka oparzeń, owrzodzeń i ran ,bez jodu . Spektrum: B ( MRSA) F, V ( HBV, HIV, HSV ) P.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do odkażania skóry i błon śluzowych, antyseptyka oparzeń, owrzodzeń i ran ,bez jodu . Spektrum: B ( MRSA) F, V ( HBV, HIV, HSV ) P, Butelka z atomizerem do 250 ml,80 litrów śr. roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat enzymatyczny do wstępnego mycia endoskopów przed dezynfekcją, stosowany także w myjniach ultradźwiękowych. czas działania 1 - 3 min..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat enzymatyczny do wstępnego mycia endoskopów przed dezynfekcją, stosowany także w myjniach ultradźwiękowych. czas działania 1 - 3 min., Butelka do 1 l,5000 litrów, śr. roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Enzymatyczny preparat do mycia endoskopów w myjniach ETD firmy Olympus..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Enzymatyczny preparat do mycia endoskopów w myjniach ETD firmy Olympus.Kanister 5 l, 105 litrów koncentratu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat do dezynfekcji endoskopów w myjniach ETD firmy Olympus. Na bazie aldehydu glutarowego, działający na B ( Tbc ), F, V w czasie 5 minut, stężeniu 1 % i w temp. 60 ° C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji endoskopów w myjniach ETD firmy Olympus. Na bazie aldehydu glutarowego, działający na B ( Tbc ), F, V w czasie 5 minut, stężeniu 1 % i w temp. 60 ° C, Kanister 5 l,240 litrów koncentratu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat chlorowy oparty o NaDCC w granulacie. Spektrum B ( Tbc , F, V.) Czas działania do 15 minut.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy oparty o NaDCC w granulacie. Spektrum B ( Tbc , F, V.) Czas działania do 15 minut,Opakowanie do 1 kg,5 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pianka czyszcząco - pielęgnacyjna na bazie alkoholu benzylowego o działaniu p/bakteryjnym, p/grzybiczym, niwelująca zapach kału i moczu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka czyszcząco - pielęgnacyjna na bazie alkoholu benzylowego o działaniu p/bakteryjnym, p/grzybiczym, niwelująca zapach kału i moczu. Op. do 500 ml z atomizerem, 70 litrów śr. roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Emulsja do rąk z woskiem pszczelim, naturalnie chroniąca i pielęgnująca skórę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Emulsja do rąk z woskiem pszczelim, naturalnie chroniąca i pielęgnująca skórę,Butelka do 500 ml z atomizerem,25 litrów śr. roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz preparatów do oczyszczania, nawilżania i wspomagania leczenia ran
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.