Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Warszawa: IHiT/P/77/07 - USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNO - BYTOWYCH
Numer ogłoszenia: 248668 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Chocimska 5, 00-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8497331, fax 022 8497331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ihit.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHiT/P/77/07 - USŁUGA WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNO - BYTOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu odpadów komunalno-bytowych z posesji Instytutu w Warszawie przy ul. Chocimskiej 5 i ul. Indiry Gandhi 14 na Urysnowie. 1.Odpady będą składowane w pojemnikach /Bóbr/ o pojemności 1 100 l i kontenerach KP-7 o pojemności 7 000 l do tego przeznaczonych udostępnionych nieodpłatnie przez Wykonawcę w następujących ilościach: - posesja przy ul. Chocimskiej 5 - 3 szt. pojemników /Bóbr/ - posesja przy ul. Indiry Gandhi 14 - 2 szt. kontenerów KP-7 (odkryte) 2.Częstotliwość wywozu odpadów: - Posesja przy ul. Chocimskiej 5: trzy razy w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki, w godz. 7:00 - 15:00 tj. 3 pojemniki x 3 razy w tygodniu = 9 pojemników w okresie roku.: 52 tygodni x 9 pojemników = 468 pojemników - Posesja przy ul. Indiry Gandhi 14: dwa razy w tygodniu lub w miarę potrzeb - w godz. 7:00 - 15:00 tj. w okresie roku: 52 tygodnie x 5 kontenerów = 260 kontenerów W przypadku, gdy na planowane dni odbioru odpadów przypada dzień wolny od pracy wywóz będzie następował pierwszego dnia pracy po dniu wolnym. Rozliczenia za wywóz odpadów będą obejmowały tylko faktycznie odebrane pojemniki z odpadami na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 prawa, którzy wraz z ofertą złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisanej poniżej dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy PZP oraz w art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze własnej gminy oświadczenie Wykonawcy o zwolnieniu z obowiązku posiadania zezwolenia i o spełnianiu warunków wymaganych przy udzielaniu takich zezwoleń, zgodnie z ustawą o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996r (tekst jednolity DZ.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn. Zm.) 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie, o którym mowa powyżej, co najmniej 2 usługami odbioru i wywozu odpadów komunalno -bytowych świadczonych przez okres 1 roku, udokumentowanych referencjami. Usługi nie udokumentowane referencjami nie będą brane pod uwagę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii Ul. Indiry Gandhi 14 02-776 Warszawa V piętro , pok. 508...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii Ul. Indiry Gandhi 14 , 02-776 Warszawa bud. A, pok. 144 A ( I piętro) Kancelaria Otwarcie ofert nastąpi 20/12/2007 o godz. 10:30,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca obowiązany jest dołączyć do OFERTY oświadczenie, że odbiór i wywóz odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity DZ.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 25) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996r. (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 z późn.zm.)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa autokeratorefraktometru
- Dostawa serwerów
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla systemu wykonywania kopii zapasowych - CommVault
- Dostawa hamulca ciernego.
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Rolniczej 9 w Warszawie.
- ZP.RB.SE.25.2024 Wykonanie robót rem. wytypowanych pom. sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borkowice
- Wywóz i zagospodarowanie osadów ściekowych w 2025 roku
- Wynajem i serwis urządzeń sanitarnych na rok 2025 - kontenery prysznicowe, kabiny toaletowe i umywalki polowe, zbiorniki na wodę- 105/2024
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.