Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Poznań: Dostawa mebli.
Numer ogłoszenia: 248675 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania , pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, fax. 061 8785215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli w tym: Część I. Dostawa mebli biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 A do siwz Część II. Dostawa mebli biurowych niestandardowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 B do siwz. Ogólny opis dotyczący przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował: Dla części I - minimum 24 miesięczny okres gwarancji. Dla części II -minimum 36 miesięczny okres gwarancji Zamówienia będą realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowią - załączniki numer 3A i 3B do siwz. Wszelkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu lub producenta: Dla części I - załącznik nr 4A do siwz (poz. nr 10,13,18,30,43,45,56,64 i 69). Nie wypełnienie w/w pozycji w załączniku nr 4A kolumna nr 3 traktowane będzie tak, jakby Wykonawca oferował wprost artykuły opisane w załączniku nr 1A do siwz. Dla części II - załącznik nr 4B do siwz (poz. nr 1,2,3,4,5,6,7,8 i 9). Nie wypełnienie w/w pozycji w załączniku nr 4B kolumna nr 3 traktowane będzie tak, jakby Wykonawca oferował wprost artykuły opisane w załączniku nr 1B do siwz. 1) Opis odpowiednich części zamówienia Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Część I postępowania - opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1A do siwz Część II postępowania - opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1B do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 39.11.20.00 - Krzesła 39.17.20.00 - Lady 39.13.21.00 - Szafy na akta .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa - w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Aktualność powyższego dokumentu wymienionego w punkcie 1 wynosi 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form a jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Informacja o oświadczeniach i innych materiałach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego 1. Oświadczenie o spełnianiu przez meble wymaganych parametrów dla części I i II - załącznik nr 5 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17 w pokoju nr 64..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.11.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GP.NZP/341-121/08.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli w tym: Część I. Dostawa mebli biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 A do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.14.13.00-5, 39.11.20.00-0, 39.17.20.00-8, 39.13.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GP.NZP/341-127/08.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Dostawa mebli biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 A do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.14.13.00-5, 39.11.20.00-0, 39.17.20.00-8, 39.13.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa systemu dyfraktometrycznego.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
- Całodobowa usługa i serwis obiektów Szpitala przy ul. Szamarzewskiego 84 oraz Hospicjum Palium oś. Rusa 55 w zakresie urządzeń elektrycznych, gazów medycznych i technicznych
- WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
- Dostawa wyrobów medycznych - endoproteza poresekcyjna kości miednicy typu custom made
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli
- "Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie - drugi przetarg"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla wybranych szkół z terenu Gminy Strzyżewice"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Wydziału Komunikacji w Ząbkach przy ul. Powstańców 2C
- Dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.