eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa Wielkoformatowego urządzenia drukujaco-skanującego nowego szt 1 do siedziby Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Otwock: Dostawa Wielkoformatowego urządzenia drukujaco-skanującego nowego szt 1 do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 248690 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki , ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, faks 022 7793295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Wielkoformatowego urządzenia drukujaco-skanującego nowego szt 1 do siedziby Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Wielkoformatowego urządzenia drukujaco-skanującego nowego szt 1 Wielozadaniowy system do drukowania i kopiowania dokumentacji wielkoformatowej kolorowej z funkcją skanowania do pliku w kolorze o następujących minimalnych wymaganiach technicznych: 1. Drukowanie i kopiowanie dokumentacji kolorowej 2. Skanowanie do pliku w kolorze 3. System nie może składać się z urządzeń różnych marek 4. Komunikaty na wszystkich panelach operatorskich, dostarczone oprogramowanie oraz instrukcje obsługi urządzenia muszą być w języku polskim 5. System powinien równocześnie odbierać, przetwarzać, drukować, skanować zadania 6. System powinien posiadać możliwość wyświetlania na monitorze stanu każdego zadania oraz anulowania, wstrzymania lub wznowienia całego zadania oraz ponownego wykonania zadań przechowanych w folderze historii zadań 7. Urządzenie musi posiadać dwurolkowy podajnik automatyczny z automatycznym obcinaniem 8. Kontroler urządzenia powinien pracować na platformie Windows XP oraz posiadać pamięć operacyjną co najmniej 1024 Mb oraz pamięć dyskową co najmniej 160 Gb Drukowanie 9. Technologia druku: atramentowa oparta na głowicach termicznych 10. Rozdzielczość druku 600x600 dpi 11. Minimalna grubość pisaka; 0,08 mm 12. Szerokość druku do 914 mm 13. Rodzaje mediów: (papier powlekany, niepowlekany, kalka techniczna, folia, papier fotograficzny) 14. System powinien być wyposażony w oprogramowanie do emisji wydruków oparte na technologii internetowej umożliwiające: uzyskanie zwrotnej informacji o statusie drukarki, kolejce zadań, definiowanie zestawów drukowania 15. Monitorowanie poziomu atramentów ze wskazaniem procentach, sygnalizacja wyczerpania się atramentów. Kopiowanie 16. Automatyczne kopiowanie musi odbywać się bezpośrednio bez konieczności wykorzystania dodatkowego zewnętrznego komputera 17. Bazowe funkcje kopiowania (wybór rolki, zmiana skali, zmiana ekspozycji, szablony kopiowania, przesunięcie, wyrównanie, odbicie lustrzane, kopiowanie fragmentu oryginału) muszą być wybierane z panelu operatorskiego modułu skanującego 18. Tryby kopiowania: linie skala szarości, pełny kolor, światłokopia 19. Typy oryginałów: tekst, linie, obszary wypełnione 20. Kontrola ekspozycji: automatyczna kompensacja tła 21. Skalowanie: 10%-1000% z krokiem 0,1% 22. Dopasowywanie do rozmiaru nośnika 23. Automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału Skanowanie do pliku 24.Rozdzielczość (fizyczna) optyczna skanera min. 575 dpi 25.Szerokość skanowania do 914 mm 26.Skanowanie do dowolnej, zdefiniowanej przez użytkowania lokalizacji w sieci 27.Formaty danych: TIFF, PDF, CALS 28.Możliwość definiowania szablonów skanowania. 29.Bazowe funkcje skanowania (szablony skanowania, edycja parametrów, wybór miejsca docelowego, format danych) muszą być wybierane z panelu operatorskiego modułu skanującego. 30.Automatyczne rozpoznawania szerokości oryginału Podłączenie do sieci komputerowej 31.Standardowy interfejs RJ45 32.System powinien mieć możliwość podłączenia do sieci Ethernet 10/100baseT 33.Protokoły sieciowe TCP/IP, IPX/SPX 34.Formaty plików: wektorowe HP-GL,HP-GL2, Calcomp oraz rastrowe HP-RTL, TiFF 6.0, CALS, C4, NIRS/NIFF 35.Wydajność systemu: - czarno-biały rysunek formatu A0 w ciągu maksymalnie 45 sekund - kolorowy rysunek formatu A0 w ciągu maksymalnie 65 sekund. Potwierdzeniem tego musi być odpowiedni zapis w ulotce urządzenia Urządzenie powinno być gotowe do pracy. Pakiet startowy powinien zawierać conajmniej: - głowice drukujące, - min. 800 ml atramentu, - rolkę papieru o szerokości 914 mm i długości 100 mb. Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30 - 30.23.32.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: .1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.2.2. Dysponuje osobami, które będą świadczyły serwis gwarancyjny ( będą dokonywały naprawy urządzenia) posiadającymi odpowiednie certyfikaty producenta potwierdzające ich kwalifikacje do naprawy urządzenia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wykaz osób, które będą świadczyły serwis wraz z certyfikatami producenta potwierdzające ich kwalifikacje do naprawy urządzenia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z wykazem osób wraz z certyfikatami producenta potwierdzające ich kwalifikacje do naprawy urządzenia 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia, należy dołączyć Wypełniony formularz stanowiący zał - opis przedmiotu zamówienia . 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie C) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub pełnomocnictw, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zgodnie z art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Otwocku ul. Górna 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.