Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Twardogóra: Przebudowa istniejącego skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 (ul. Wielkopolska i Ratuszowa) z drogą powiatową nr 1480 D (ul. Wrocławska) w rondo typu małego oraz przebudowa infrastruktury technicznej w miejscowości Twardogóra
Numer ogłoszenia: 248690 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 (ul. Wielkopolska i Ratuszowa) z drogą powiatową nr 1480 D (ul. Wrocławska) w rondo typu małego oraz przebudowa infrastruktury technicznej w miejscowości Twardogóra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejącego skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 448 (ul. Wielkopolska i Ratuszowa) z drogą powiatową nr 1480 D (ul. Wrocławska) w rondo typu małego oraz przebudowa infrastruktury technicznej w miejscowości Twardogóra zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje: przejęcie od Zamawiającego placu budowy, organizacja i zabezpieczenie ruchu drogowego, zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich, geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym rozbiórka i wywóz istniejącej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu, krawężników drogowych oraz istniejących nawierzchni chodników z kostki betonowej i wjazdów, roboty ziemne, w tym korytowanie, roboty drogowe obejmujące wykonanie jezdni z betonu asfaltowego, opaski rezerwowej z kostki granitowej, nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej, nasadzenie zieleni niskiej, średniej i wysokiej, w tym: a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego oraz podbudowy z betonu asfaltowego pod jezdnie i zjazdy oraz podsypek i podbudowy pod opaskę i chodniki, b) wykonanie ław pod krawężniki, układanie krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych, c) roboty nawierzchniowe: budowa jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznych, budowa opaski o nawierzchni z kostki granitowej, przebudowa i budowa chodników oraz zjazdów z kostki betonowej, d) zieleń: wycięcie i wykarczowanie drzew i krzewów kolidujących z robotami, nasadzenie zieleni niskiej, średniej i wysokiej, roboty sieciowe: a) budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej, w tym: przesunięcie i uzupełnienie wpustów ulicznych, dobudowa nowej sieci wraz z przykanalikami, b) przebudowa przyłączy wodociągowych, c) przebudowa sieci energetycznej, w tym przesunięcie słupów oświetlenia drogowego, d) przebudowa sieci teletechnicznej, badania i pomiary, w tym próby szczelności, wprowadzenie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem tymczasowej i stałej organizacji ruchu, inne prace wynikające z uzgodnień, dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej, wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prace porządkowe i zabezpieczające, wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie, ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 31.32.00.00 - Kable energetyczne 31.32.10.00 - Linie energetyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia - przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia tj. budowa lub przebudowa dróg o nawierzchni bitumicznej o pow. nie mniejszej niż 1400m2 lub o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia - przez co należy rozumieć, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będzie dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w zakresie: 1) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 2) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 3) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sutuacja ekonomiczna i finansowa - przez co należy rozumieć posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 0,5mln zł celem zapewnienia terminowego wykonania zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty odbioru częściowego lub końcowego i otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru podpisanego przez obie strony.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ), Podpisany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Świadectwo wizytacji terenu, na którym będą realizowane roboty oraz oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją projektową wg załącznika nr 4 do SIWZ. Kalkulacja ceny ryczałtowej z rozbiciem na elementy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. Proponowany przez Wykonawcę harmonogram realizacyjny zadania (tygodniowy) uwzględniający termin realizacji w rozbiciu na elementy wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ wg załącznika nr 6 do SIWZ. Wypełnioną kartę gwarancyjną wg załącznika nr 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra - pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra - pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 108502D w obrębie ul. Szkolnej, Brata Alberta i Paderewskiego w Wilkowie-Osiedlu wraz z budową przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej
- Modernizacje/remonty dróg na terenie Gminy Ochotnica Dolna
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko-Orlik 2021 w Polanicy-Zdroju
- Remont płyty stadionu i przebudowa terenu rozgrzewkowego Słubickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Sportowej 1 w Słubicach
- Przebudowa sieci wodociągowej w Bystrzycy
- Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej, w ramach zadania pn. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na działce nr 281 w miejscowości Pszczew
więcej: Kable energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.