eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaWykonywanie w 2010r. operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Brodnicy przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Brodnica: Wykonywanie w 2010r. operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Brodnicy przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego
Numer ogłoszenia: 248743 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w 2010r. operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Brodnicy przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2010r. operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Brodnicy przez uprawnionego rzeczoznawcę majątkowego. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: a.) Część 1 - operaty szacunkowe dotyczące wyceny lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z określeniem ułamkowej części gruntu, wycena pojedynczego lokalu, wycena trzech i więcej lokali w jednym budynku, - cena za pierwszy lokal, - cena za następne lokale, wycena lokalu z wyliczeniem nakładów najemcy. b.) Część 2 - operaty szacunkowe dotyczące wyceny nieruchomości gruntowych, wycena pojedynczej działki, wycena trzech i więcej działek położonych w jednym kompleksie - cena za pierwszą działkę, - cena za następne działki. c.) Część 3 - operaty szacunkowe dotyczące wyceny nieruchomości zabudowanych, wycena nieruchomości zabudowanej jednym obiektem, cena za nieruchomość, wycena nieruchomości zabudowanej więcej niż jednym obiektem, cena za każdy obiekt. d.) Część 4 - wykonanie inwentaryzacji budynków, wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych, - wykonanie inwentaryzacji budynku, w którym znajduje się do 15 lokali, cena za lokal, - wykonanie inwentaryzacji budynku, w którym znajduje się powyżej 15 lokali, cena za lokal, wykonanie inwentaryzacji budynku innego niż mieszkalny, - wykonanie inwentaryzacji budynku innego niż mieszkalny o pow. do 300 m2, cena za inwentaryzację, - wykonanie inwentaryzacji budynku innego niż mieszkalny o pow. powyżej 300 m2, cena za 1 m2 pow. użytkowej. e.) Część 5 - wycena nieruchomości gruntowych, oddanych w użytkowanie wieczyste dla potrzeb aktualizacji opłat, wycena pojedynczej działki, wycena trzech i więcej działek położonych w jednym kompleksie, - cena za pierwszą działkę, - cena za następne działki. f.) Część 6 - wycena nieruchomości gruntowych, oddanych w użytkowanie wieczyste, dla potrzeb przekształcenia praw użytkowania wieczystego w prawo własności. g.) Część 7 - wycena nieruchomości gruntowych dla potrzeb naliczania opłat adiacenckich, określenie wzrostu wartości nieruchomości na skutek wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, określenie wzrostu wartości nieruchomości na skutek podziału nieruchomości. h.) Część 8 - wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty planistycznej. i) Część 9 - określenie wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej halą sportową, budynkiem mieszkalno-użytkowym oraz Domem Sportowca, oznaczonej działkami ewidencyjnymi : nr 864/5, nr 864/13, nr 864/15, nr 864/17, nr 863/1, nr 865/1, nr 865/2, nr 865/3 i nr 865/4 o łącznej pow.2,3050 ha, w celu oddania w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu pod budowę centrum usługowo-rozrywkowego. 3. Ilość poszczególnych operatów (część 1 - 8) uzależniona jest od ilości złożonych wniosków o kupno działek, lokali mieszkalnych lub użytkowych i w związku z tym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za wykonane operaty szacunkowe. W formularzu ofertowym Wykonawca podaje cenę za wykonanie jednej kompletnej dokumentacji rozumianej jako wykonanie - operatu szacunkowego, inwentaryzacji budynku, wyceny nieruchomości - dla części 1 - 8..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) [chyba, że świadczenie okresowe lub ciągłe] z należytą starannością realizację zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie wykonywania operatów szacunkowych za kwotę ogółem minimum 20.000 PLN brutto. Należy załączyć referencje zleceniodawców lub dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 6. 7. Potencjał kadrowy - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy, wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: osoba dokonująca wyceny - 1 rok stażu pracy zawodowej w realizacji operatów szacunkowych oraz posiadającego uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego - dla wszystkich części zamówienia. Do powyższego wykazu powinny być dołączone kopie uprawnień rzeczoznawcy majątkowego. Jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował, to musi załączyć do niego pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 7. 8. Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 10.000 PLN brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 8. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - wyłącznie dla podmiotów zbiorowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.