Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Nowy Targ: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odpadów ściekowych powstających w wyniku bieżącej eksploatacji oczyszczalni ścieków należących do PPK Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 248766 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, fax 018 2640779.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odpadów ściekowych powstających w wyniku bieżącej eksploatacji oczyszczalni ścieków należących do PPK Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadów ściekowych powstałych w oczyszczalniach ścieków należących do PPK Sp. z o.o. Przez pojęcie (odpady powstałe w oczyszczalniach ścieków) w niniejszej specyfikacji rozumie się następujące odpady: a) ustabilizowane komunalne osady ściekowe - kod 19 08 05, b) skratki - kod 19 08 01, c) zawartości piaskowników - kod 19 08 02.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.20.00 - Usługi uzdatniania odpadów specjalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 2.1. spełniający wymagania nałożone przez ustawę o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zmianami), posiadający zezwolenie na transport odpadów ściekowych oraz posiadający stosowne zezwolenia na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (zgodnie z wymaganiami ustawy o odpadach. 2.1.1.Dopuszcza się udział w przetargu Wykonawców nie posiadających wymaganych przepisami prawa zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie: a) transportu odpadów ściekowych (zgodnie z wymaganiami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001- z późniejszymi zmianami) pod warunkiem, że posiadają stosowne zezwolenia na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz ważną umowę (termin obowiązywania umowy nie może być krótszy niż do dnia 2008-12-31) na transport odpadów ściekowych z podwykonawcą posiadającym wszelkie wymagane prawem decyzje i zezwolenia do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem zamówienia (pkt 4.1). b) odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (zgodnie z wymaganiami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001- z późniejszymi zmianami) pod warunkiem, że posiadają stosowne zezwolenia na transport odpadów ściekowych oraz ważną umowę (termin obowiązywania umowy nie może być krótszy niż do dnia 2008-12-31) o zagospodarowanie odpadów z podwykonawcą posiadającym wszelkie wymagane prawem decyzje i zezwolenia do prowadzenia działalności w zakresie zagospodarowania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów będących przedmiotem zamówienia (pkt 4.1). 2.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dysponujący samochodami umożliwiającymi przewóz kontenerów o wymiarach (długość, szerokość, wysokość): 6,0 m x 2,3 m x 2,0 m i 6,5 m x 2,3 m x 2,0 m oraz kontenera KP 7 (załącznik nr 3); 2.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (załącznik nr 3); 2.4. nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć komplet następujących dokumentów: a. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (nie starsze niż 6 m-cy), b. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (oryginał dokumentu), jeżeli ich umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy (wypisu z rejestru sądowego, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki cywilnej), c. koncesje i zezwolenia odpowiednich organów na wywóz i zagospodarowanie odpadów wymienionych w pkt. 4.1 SIWZ - wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. d. w przypadku opisanym w pkt 2.1.1. SIWZ: - koncesje i zezwolenia odpowiednich organów dla podwykonawcy na transport (w przypadku, gdy podwykonawca będzie wykonywał zamówienie w zakresie transportu) lub zagospodarowanie odpadów wymienionych w pkt. 4.1 SIWZ (w przypadku, gdy podwykonawca będzie wykonywał zamówienie w zakresie zagospodarowania odpadów ściekowych), - umowę o której mowa w pkt. 2.1.1. pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą, - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla podwykonawcy - w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (nie starsze niż 6 m-cy), oraz wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii w/w dokumentów (z wyłączeniem pełnomocnictwa o którym mowa w pkt. 3 lit. b) ale muszą być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginalne dokumenty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 35A 34-400 Nowy Targ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 35A 34-400 Nowy Targ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Nadzór inwestorski nad zad. pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1669K Jordanów- Spytkowice w miejscowości Spytkowice
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont placu przed domem przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu".
- Rozbudowa dp nr 1669K Jordanów-Spytkowice na odcinku I-w km od 7+879,20 do km 8+700 na odcinku II w km od 9+269,00 do km 9+649,77 w miejscowości Spytkowice, Powiat Nowotarski/Gmina Spytkowice
- Likwidacja barier architektonicznych na parterze w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu w tzw. "starej części szkoły".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Grabka w miejscowości Łopuszna
więcej: przetargi w Nowym Targu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.