Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Łódź: ZP/44/2008 dostawa części do inkubatora ATOM V-850, V-3600 i respiratora MVP-10 dla Kliniki Neonatologii Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 248767 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, fax. 042 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/44/2008 dostawa części do inkubatora ATOM V-850, V-3600 i respiratora MVP-10 dla Kliniki Neonatologii Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 1 Czujnik temperatury skóry do inkubatora Atom V-850 - 8 szt. 2 Czujnik temperatury skóry do inkubatora Atom V-3600 - 3 szt. 3 Mankiet irysowy współpracujący z inkubatorem stacjonarnym ATOM - 65 szt. 4 Mankiet frontowy współpracujący z inkubatorem stacjonarnym ATOM - 15 szt. 5 Filtr powietrza do inkubatora stacjonarnego ATOM - 70 szt. 6 Bibułki do pomiaru wilgotności do inkubatora stacjonarnego ATOM - 5 szt. 7 Układ pacjenta jednorazowy do respiratora MVP-10 - 500 szt. 8 Układ pacjenta wielorazowy do respiratora MVP-10 - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10 - Filtry powietrza 35.12.51.00 - Czujniki 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust.1 pkt 1 - 10, ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity), dalej PZP oraz spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP jak również spełniający wymogi określone w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał załączenia do oferty dokumentów zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki pawilon: A, poziom: 0, pokój nr 15, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki pawilon: A, poziom: 0, pokój nr 15, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.