eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa oprogramowania - licencji do ochrony antywirusowej i antyspamowej i jego instalacja w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Warszawa: Dostawa oprogramowania - licencji do ochrony antywirusowej i antyspamowej i jego instalacja w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 248786 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa , Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, faks 022 5648608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania - licencji do ochrony antywirusowej i antyspamowej i jego instalacja w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania - licencji do ochrony antywirusowej i antyspamowej i jego instalacja w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, w tym: Zadanie 1: Dostawa 1800 licencji dla komputerów na oprogramowanie NOD32 (Eset NOD32 Antivirus Business Edition Client), w tym 50 licencji dla serwerów lub oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania określone w SIWZ, Zadanie 2: Dostawa licencji dla 2 serwerów UNIX na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie DR.WEB do ochrony antywirusowej dla nielimitowanej liczby skrzynek pocztowych oraz rozbudowa posiadanego oprogramowania o dodatkową ochronę antyspamową lub dostawa oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania określone w SIWZ, Zadanie 3: Rozbudowa ochrony antywirusowej i antyspamowej skrzynek pocztowych dla 1300 pracowników na platformie MS Exchange 2010 lub dostawa oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania określone w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość złożenia w przyszłości zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5500,00 zł ( pięć tysięcy pięćset złotych), w tym: Zadanie 1 - 1200,00 zł, Zadanie 2 - 2300,00 zł, Zadanie 3 - 2000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu nr 3a do SIWZ, wypełniony formularz cenowy( formularz nr 2 do SIWZ), podpisany jak oferta

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następującą możliwość zmiany umowy: - w przypadku zmian w Ustawie o podatku VAT niniejsza umowa będzie odpowiednio zmieniona w zakresie dotyczącym kwoty podatku VAT i wynagrodzenia brutto Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Szkole Głównej Handlowej, Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, w pokoju nr 420.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: w Szkole Głównej Handlowej, Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, w pokoju nr 420.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ostawa 1800 licencji dla komputerów na oprogramowanie NOD32 (Eset NOD32 Antivirus Business Edition Client), w tym 50 licencji dla serwerów lub oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania określone w SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1800 licencji dla komputerów na oprogramowanie NOD32 (Eset NOD32 Antivirus Business Edition Client), w tym 50 licencji dla serwerów lub oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Dostawa licencji dla 2 serwerów UNIX na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie DR.WEB do ochrony antywirusowej dla nielimitowanej liczby skrzynek pocztowych oraz rozbudowa posiadanego oprogramowania o dodatkową ochronę antyspamową lub dostawa oprogramowania równoważnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Dostawa licencji dla 2 serwerów UNIX na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie DR.WEB do ochrony antywirusowej dla nielimitowanej liczby skrzynek pocztowych oraz rozbudowa posiadanego oprogramowania o dodatkową ochronę antyspamową lub dostawa oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Rozbudowa ochrony antywirusowej i antyspamowej skrzynek pocztowych dla 1300 pracowników na platformie MS Exchange 2010 lub dostawa oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania określone w SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Rozbudowa ochrony antywirusowej i antyspamowej skrzynek pocztowych dla 1300 pracowników na platformie MS Exchange 2010 lub dostawa oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.