Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Knurów: Dowóz dzieci niepełnosprawnych będących mieszkańcami Gminy Knurów do placówek oświatowych w Knurowie, Gliwicach i Katowicach - opieka pielęgniarska
Numer ogłoszenia: 248808 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych będących mieszkańcami Gminy Knurów do placówek oświatowych w Knurowie, Gliwicach i Katowicach - opieka pielęgniarska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Dowóz dzieci niepełnosprawnych będących mieszkańcami Gminy Knurów do placówek oświatowych w Knurowie, Gliwicach i Katowicach - opieka pielęgniarska jest opieka pielęgniarska w trakcie dowozu dzieci będących mieszkańcami Gminy Knurów do Zespołu Szkół Specjalnych w Gliwicach, ul. Dolnej Wsi 74, Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Gliwicach, ul. Słowackiego 58B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opieka pielęgniarska realizowana będzie w połączeniu z zamówieniem pn. Dowóz dzieci niepełnosprawnych będących mieszkańcami Gminy Knurów do placówek oświatowych w Knurowie, Gliwicach i Katowicach - usługi transportowe Zadanie nr III . Przedmiot zamówienia polega na opiece pielegniarskiej dla dwójki dzieci w trakcie dowozu do placówek oświatowych i w drodze powrotnej do domu (Knurów, ul. Wilsona 15, Knurów, ul. Szarych Szeregów 2 - Gliwice, ul, Dolnej Wsi 74, Gliwice, ul. Słowackiego 58B i z powrotem). Wykonawca zobowiązany jest do opieki nad dowożonymi dziećmi od momentu odbioru dzieci od rodziców/opiekunów prawnych przez całą drogę do placówki oświatowej oraz w drodze powrotnej. Orientacyjny czas trwania opieki w trakcie dowozu do placówki oświatowej: 7:00 - 8:00 Godzina oraz czas trwania opieki w trakcie odowozu z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania ustalony będzie po rozpoczęciu roku szkolnego. W trakcie realizacji zamówienia, może zaistnieć konieczność podania leku na epilepsję..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 20% jego wartości.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu postępowania, zgodnie z art. 25 i art. 25a ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.) Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia, zgodnie z art. art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. Z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy - siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. Zmiany, o których mowa w ust. 2 dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1) wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej po rygorem nieważności, 2) zmiany nie mogą być wprowadzone wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia zgłoszenia propozycji, 3) zmiany nie mogą pogarszać sytuacji Zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta, 4) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych
Aleja Lipowa 12
44-196 Knurów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów pokój 319.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Starszy Inspektor w MZJOś - Barbara Telinga (32) 235 27 00 Starszy Inspektor w MZJOś - Grzegorz Niewidok (32) 235 27 05.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa chodników na terenie miasta
- Remont ul. Wolności w Knurowie na odcinku od skrzyżowania z ul. Stokrotki do skrzyżowania z ul. Jęczmienną
- Budowa ulic bocznych ul. Jęczmiennej w Knurowie.
- Roboty budowlane w zakresie nawierzchni drogowych, miejsc parkingowych, chodników, zieleni i wiat śmietnikowych w ramach zadania: Termomodernizacja budynków przy ul. Ks. Alojzego Koziełka w Knurowie
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Kilińskiego
- Renowacja zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania szczepień ochronnych dla żołnierzy 34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Wykonanie usług medycznych z zakresu badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy.
- "Szczepienia ochronne dla funkcjonariuszy NoOSG - Placówka Straży Granicznej w Jeleniej Górze"
- Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Chorzowie na rok 2025
- Wykonanie badań lekarskich osób zatrzymanych na terenie działania KPP w Starogardzie Gdańskim
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW ZARZĄDU CMENTARZY KOMUNALNYCH W WARSZAWIE ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.