Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Szczytno: dostawy śledzi, ryb i konserw rybnych
Numer ogłoszenia: 248848 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Policji, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6215281, fax 089 6215354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy śledzi, ryb i konserw rybnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: śledzie, ryby i konserwy rybne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Oryginalny kod CPV: 15.24.11.00 - Łosoś puszkowany Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.11.00 - Łosoś puszkowany Oryginalny kod CPV: 15.24.15.00 - Makrela Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.15.00 - Makrela Oryginalny kod CPV: 15.24.14.00 - Tuńczyk puszkowany Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.14.00 - Tuńczyk puszkowany Oryginalny kod CPV: 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.12.00 - Śledź przetworzony lub konserwowany Oryginalny kod CPV: 15.22.30.00 - Mrożone steki rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 2) prowadzenie działalności gospodarczej - tożsamej z niniejszym zamówieniem - objętej wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) wdrażanie przez Wykonawcę systemu HACCP. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, odbędzie się według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty przez wykonawcę. 3. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania ma podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, lub inny dokument właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzający powyższe; 4) oświadczenie Wykonawcy o wdrażaniu przez niego systemu HACCP lub certyfikat HACCP w przypadku wdrożonego systemu; 5) pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.- wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty sposób reprezentacji; - wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum; lub 6) oryginał wypisu aktu notarialnego, jeżeli pełnomocnictwo ustanowione zostało w formie aktu notarialnego; 7) wykaz podwykonawców (na lub w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 2 odnośnie terminów stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 (dotyczy certyfikatu HACCP) mogą być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - na każdej stronie dokumentu - przez wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy). 5. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość i walory smakowe - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Policji 12-100 Szczytno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111 blok nr 18 pok. nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Wyższa Szkoła Policji 12-100 Szczytno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111 blok nr 18 pok. nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filety z makreli w oleju, paprykarz typu szczeciński, łosoś w sosie pomidorowym z warzywami, filety z makreli w sosie pomidorowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2, 15.24.15.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość i walory smakowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śledź świeży, łosoś steki , mrożone, mintaj filet bez skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.11.00-0, 15.22.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość i walory smakowe - 20
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
- Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kulka o długości 1,269 km
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I GOSPODARCZYCH DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZYTNIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Olszyny
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
więcej: przetargi w Szczytnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.