To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Warszawa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 248854 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188610 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5716100, faks 22 5716101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w trakcie organizowanych przez Zamawiającego szkoleń nt. Wymogi wzajemnej zgodności dla gospodarstw ubiegających się o płatności bezpośrednie oraz niektóre płatności nieinwestycyjne w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Szkolenia 2-dniowe, z przewidywaną liczbą uczestników 24 osoby na każdym szkoleniu. Usługa cateringowa ma być zrealizowana w miejscu szkolenia. Na każde z organizowanych szkoleń składają się: 1 dzień - warsztaty (wykłady), w godzinach 7 - 15 2 dzień - wyjazd studyjny, w godzinach 9 - 13.30. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić uczestnikom szkolenia: 1. serwis kawowy - w godzinach 11.00 - 11.15 (w trakcie 2 dni szkolenia); 2. obiad jednodaniowy - w godzinach 13.00 - 13.30 (w trakcie 2 dni szkolenia). Na serwis kawowy składać się ma (na każdy dzień szkolenia): - gorąca kawa rozpuszczalna w termosach - bez ograniczeń, - herbata czarna w torebkach (gorąca woda w termosach) - bez ograniczeń, - cukier, cytryna, śmietanka do kawy w jednorazowych opakowaniach - bez ograniczeń, - mieszanka kruchych ciastek (co najmniej 4 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 40 g każdego rodzaju na osobę; - soki owocowe (min. 2 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 250 ml na osobę; - woda mineralna gazowana i niegazowana, podana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml, po 1 szt. na osobę z każdego rodzaju. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość naczyń jednorazowych, w tym łyżeczek i mieszadełek oraz serwetek. Na obiad składać się ma (na każdy dzień szkolenia): - danie główne mięsne, - dodatki: ziemniaki, ryż lub frytki, - zestaw surówek. Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. Obiad dla każdego z uczestników szkolenia powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym, z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę do sprawnego podawania posiłków oraz utrzymania porządku i upo-rządkowania pomieszczenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat grodziski (6 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6111,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6307,20
Oferta z najniższą ceną: 6307,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat żyrardowski (4 szkolenia)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4074,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4204,80
Oferta z najniższą ceną: 4204,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat sochaczewski (9 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9166,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9460,80
Oferta z najniższą ceną: 9460,80 / Oferta z najwyższą ceną: 9891,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat ostrołęcki (11 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11203,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12091,20
Oferta z najniższą ceną: 12091,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12091,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat przsnyski (6 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karczma ARTEMIDA Piotr Lewandowski, ul. Mikołaja Reja 28, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6111,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6576,00
Oferta z najniższą ceną: 6576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6576,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat makowski (8 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8148,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8793,60
Oferta z najniższą ceną: 8793,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8793,60
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat wyszkowski (6 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gościniec "Pod Jesionem" Danuta Szatkowska
jakie przetargi wygrała firma
Gościniec "Pod Jesionem" Danuta Szatkowska
- Gościniec POD JESIONEM Danuta Szatkowska, ul. Łączna 5, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6111,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5874,00
Oferta z najniższą ceną: 5874,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat ostrowski (14 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa Marek Pecura
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa Marek Pecura
- Firma Handlowo-Usługowa Marek Pecura, ul. Rubinkowskiego 8, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14259,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13860,00
Oferta z najniższą ceną: 13860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14716,80
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat płocki (13 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BugiSun Łukasz Lewandowski, ul. Kościuszki 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13240,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13000,00
Oferta z najniższą ceną: 13000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat sierpecki (10 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BugiSun Łukasz Lewandowski, ul. Kościuszki 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat gostyniński (7 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BugiSun Łukasz Lewandowski, ul. Kościuszki 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7129,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7000,00
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat grójecki (7 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o.o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7129,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6585,60
Oferta z najniższą ceną: 6585,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15792,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat radomski (10 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o.o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8112,00
Oferta z najniższą ceną: 8112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat kozienicki (5 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o.o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5092,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4704,00
Oferta z najniższą ceną: 4704,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat lipski (4 szkolenia)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o.o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4074,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3763,20
Oferta z najniższą ceną: 3763,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4032,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat przysuski (5 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o.o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5092,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4704,00
Oferta z najniższą ceną: 4704,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat szydłowiecki (4 szkolenia)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o.o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4074,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3763,20
Oferta z najniższą ceną: 3763,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9024,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat zwoleński (4 szkolenia)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o.o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4074,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3763,20
Oferta z najniższą ceną: 3763,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9024,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat białobrzeski (6 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o.o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6111,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5644,80
Oferta z najniższą ceną: 5644,80 / Oferta z najwyższą ceną: 13536,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat miński (10 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10512,00
Oferta z najniższą ceną: 10512,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat węgrowski (5 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5092,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5496,00
Oferta z najniższą ceną: 5496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6259,05
Waluta: PLN.
Część NR: 22
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat łosicki (6 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stacja Paliw Anna Oleksiuk, ul. Rynek 26, 08-200 Łosice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6111,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6600,00
Oferta z najniższą ceną: 6600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7510,86
Waluta: PLN.
Część NR: 23
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat garwoliński (10 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10992,00
Oferta z najniższą ceną: 10992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10992,00
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat siedlecki (20 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zaścianek Polski Bożena Julia Polak-Stojanova, ul. Browarna 3, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20370,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18240,00
Oferta z najniższą ceną: 18240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21690,20
Waluta: PLN.
Część NR: 25
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat sokołowski (10 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RENATA KULIK USŁUGI TRANSPORTOWE HURTOWNIA "LOBO' HURT DETAL
jakie przetargi wygrała firma
RENATA KULIK USŁUGI TRANSPORTOWE HURTOWNIA "LOBO' HURT DETAL
- Usługi Transportowe Hurtownia LOBO Hurt-Detal Renata Kulik, ul. Tartaczna 4, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12518,10
Waluta: PLN.
Część NR: 26
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat warszawski-zachodni (5 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KUCH-DAR Dariusz Kacprzak, ul. Słoneczna 11, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5092,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5250,00
Oferta z najniższą ceną: 5250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 27
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat otwocki (5 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5092,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5256,00
Oferta z najniższą ceną: 5256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 28
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat nowodworski (6 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6111,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6307,20
Oferta z najniższą ceną: 6307,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 29
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat legionowski (2 szkolenia)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2037,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2102,40
Oferta z najniższą ceną: 2102,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 30
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat piaseczyński (5 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR - KAWIARNIA Kozłowska Grażyna
jakie przetargi wygrała firma
BAR - KAWIARNIA Kozłowska Grażyna
- Bar-Kawiarnia Grażyna Kozłowska, ul. Poświętne 17, 05-600 Grójec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5092,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4750,00
Oferta z najniższą ceną: 4750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 31
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat wołomiński (3 szkolenia)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIADA Usługi Hotelarsko-Gastronomiczne Ireneusz Miciak, ul. Grunwaldzka 53, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3055,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3153,60
Oferta z najniższą ceną: 3153,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3210,00
Waluta: PLN.
Część NR: 32
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat pułtuski (7 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gościniec "Pod Jesionem" Danuta Szatkowska
jakie przetargi wygrała firma
Gościniec "Pod Jesionem" Danuta Szatkowska
- Gościniec POD JESIONEM Danuta Szatkowska, ul. Łączna 5, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7129,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6930,00
Oferta z najniższą ceną: 6930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7490,00
Waluta: PLN.
Część NR: 33
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat żuromiński (5 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BugiSun Łukasz Lewandowski, ul. Kościuszki 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5092,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5495,00
Oferta z najniższą ceną: 5495,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5495,00
Waluta: PLN.
Część NR: 34
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych dla uczestników szkoleń - powiat mławski (10 szkoleń)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BugiSun Łukasz Lewandowski, ul. Kościuszki 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10990,00
Oferta z najniższą ceną: 10990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10990,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.