Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-23
Lubin: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Numer ogłoszenia: 248902 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów MPO Sp. z o.o., których rodzaj i ilość określono w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy), z podziałem na zadania od nr 1 do nr 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
15.1 Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wypełniony i podpisany wykaz części - formularz cenowy - dla zadania(ń) na które Wykonawca składa ofertę - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 15.2 Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 15.3 Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - tyko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 15.4 Informacja dotycząca powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego - załącznik nr 5 do SIWZ. Dołączenie załącznika nr 5 do oferty jest niezbędne jedynie w przypadku, gdy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Powyższe oświadczenie, należy złożyć w sytuacji, gdy Wykonawca nie wypełnia rubryki/kolumny dotyczącej podatku VAT, tj. kiedy podatek VAT nie zostanie uwzględniony przez Wykonawcę w cenie jego oferty. Brak załącznika nr 5 jest równoznaczny z oświadczeniem Wykonawcy, iż wybór jego oferty nie będzie prowadził u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Czas dostawy - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy w poniższych przypadkach: 22.1 zmiany danych stron umowy lub przekształcenia podmiotu (strony umowy - Wykonawcy); 22.2 zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na usługi objęte umową; 22.3 powierzenia podwykonawcom, za zgodą Zamawiającego, innej części zamówienia, niż wskazana w ofercie Wykonawcy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, pokój nr 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 1 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 2 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 3 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 4 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 5 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 6 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 7 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 8 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 9 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 10 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 11 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 12 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 13 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 14 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 15 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 16 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 17 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 18 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 19 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 19 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie wyszczególnionych w Załącznikach nr 1a (Wykaz części-Formularz cenowy) dla zadania nr 20 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis, rodzaj i ilość części zamiennych do pojazdów zawarty jest w Załączniku nr 1a (Wykaz części - Formularz cenowy) dla zadania nr 20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas dostawy - 30
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1234D w miejscowości Gorzyca w zakresie budowy peronu autobusowego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 375 ul. Tulipanowej w Oborze.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg ul. J. Bema i Odzyskanej w miejscowości Raszówka.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych i opon.
- DOSTAWA ZAMIENNYCH CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH I FILTRÓW II
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów do pojazdów kołowych z podziałem na 6 zadań
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów grupy Iveco, materiałów pędnych i smarów oraz sprzętu powszechnego użytku dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.