Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Koszalin: Dostawa serwera dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7-9
Numer ogłoszenia: 248919 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, ul. Partyzantów 7-9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3433214, fax 094 3415582.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie, ul. Partyzantów 7-9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: serwer, składający się z: płyty głównej nie gorszej od płyty serwerowej Supermicro X7DBE (2xPCI-Ex8,1xPCI-Ex4,2xPCI-X 133,1xPCI-X 100, SATA2 RAID, 2xGLAN,VGA - szt. 1; procesor nie gorszy niż Intel Xenon E53201,86GHz/771/1066/8MB/64bit Passive - szt. 2; pamięć nie mniejsza niż RAMM DDR2 1GB ECC FBDIMM 677MHz - szt. 2; obudowa nie gorsza niż 743 Tower RACK np. 4U, 760W (2+1) redundant - szt. 1; zestaw montażowy do szafy RACK - komplet; dysk twardy nie gorszy niż HDD 250GB 16MB SATA-II RAID Edition, pracujący w full mirror - szt. 2; napęd optyczny nie gorszy niż DVD RW Dual Layer - szt. 1; napęd taśmowy nie gorszy niż typu Sreamer Tandberg 420 LTO Ultrium 200/400GB SCSI + oprogramowanie/ cart - szt. 1; kontroler SCSI do streamera nie gorszy niż np. typu SCSI LSI 20320R-F PCI-X - szt. 1; stacja 3.5 FDD 1.44MB - szt. 1; klawiatura, mysz komputerowa, podkładka; system operacyjny (zainstalowany) nie gorszy niż MS Windows Server Standard 2003 OEM PL z 5 licencjami CAL - szt. 1; Licencje CAL dla GOV pod MS Windows Server Standard 2003 szt. 25. Instalacja serwera na miejscu. 24 miesięczna gwarancja naprawy on-site (w miejscu użytkownika) liczoną od dnia zakupu i aktywną po dokonaniu rejestracji zakupionego serwera u Gwaranta. Czas reakcji na zgłoszenie reklamacyjne 24h od momentu jego otrzymania, natomiast czas usunięcia awarii nie powinien przekroczyć 48h od momentu reakcji serwisu na zgłoszenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1)nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy; 3)spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4)złożą prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami; 5)posiadający uprawnienia do wykonania czynności stanowiącej przedmiot zamówienia oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków podlegać będzie ocenie dokonanej przez Zamawiającego, według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych nie będą rozpatrywane. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 2)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 4)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania oferta. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: 1)niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3)zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4)wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; 5)zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 6)który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7)nieważnej na podstawie odrębnych przepisów; 8)nie wyrażającego zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 1 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych według załączonego wzoru - załącznik nr 2 5)Określenie czasu trwania i warunków gwarancji z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 3 6)Wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 4. 7)Akceptację wzoru-projektu umowy dostawy załączonej do SIWZ - załącznik nr 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach ww. określonych. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 4)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/koszalin; www.bip.piorin.gov.pl/koszalin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie 75 - 411 Koszalin, ul. Partyzantów 7-9, pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie 75 - 411 Koszalin, ul. Partyzantów 7-9, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.01.2008.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
- Formalina 10%
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sidra
- Dostawa serwera i macierzy w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczeństwo w powiecie słubickim"
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.