To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-04
Szamotuły: Dostawa wanny porodowej w ilości 1 szt. oraz łóżka porodowego w ilości szt. 2 wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi
Numer ogłoszenia: 24891 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213953 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wanny porodowej w ilości 1 szt. oraz łóżka porodowego w ilości szt. 2 wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Wanna porodowa 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wanny porodowej w ilości szt. 1 wraz z jej montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 A do siwz. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 33.10.00.00-1 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 A obejmuje: a) dostawę przedmiotu zamówienia tj. wanny porodowej do siedziby Zamawiającego, b) załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. oddział Położniczy (Blok Porodowy), mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 5. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć: a) Dokumentację techniczną dotyczącą budowy, działania i obsługi przedmiotu zamówienia, b) Instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, c) Deklaracja zgodności CE d) Wypis z rejestru wyrobów medycznych 6. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 7. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do zapewnienia świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 8. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi. B) Łóżko porodowe 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z wyposażeniem i montażem 2 szt. łóżek porodowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 3 B do niniejszej siwz 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 33.10.00.00-1 3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie używany, wyprodukowany w 2009 roku. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w załączniku nr 3 B obejmuje: a) Jednoczesną dostawę całego przedmiotu zamówienia tj. dwóch łóżek porodowych do siedziby Zamawiającego, b) załadunek, transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy loco miejsce montażu tj. Oddział Porodowy, mieszczący się w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, c) montaż przedmiotu zamówienia, jego uruchomienie oraz protokolarne przekazanie do użytkowania d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oraz prawidłowej konserwacji 6. Wraz z dostawą Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć: a. Dokumentację techniczną dotyczącą budowy, działania i obsługi przedmiotu zamówienia, b. Instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim, c. Deklaracja zgodności CE 7. Przeszkolenie personelu obejmować będzie szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowej konserwacji. 8. W ramach umowy wykonawca zobligowany będzie do zapewnienia świadczenia usług związanych z wykonaniem napraw gwarancyjnych i sprawowanie bez dodatkowych opłat serwisu przedmiotu zamówienia w okresie trwania gwarancji i rękojmi. 9. Parametry techniczne minimalne przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 B do SIWZ- Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych 10. Użyte w przedmiocie zamówienia nazwy mają charakter wyłącznie przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykaz rozwiązań równoważnych należy wskazać w ofercie. 11. Inne informacje: a) Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. b) Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE z dyrektywą 93/42 c) Przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 24 miesięczną pełną gwarancję i rękojmię. 12. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. C) Uwagi 1. Parametry techniczne minimalne przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w załącznikach nr 3A, 3B do SIWZ- Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych 2. Inne informacje: a. Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. b. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE zgodną z dyrektywą 93/42 c. Przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 24 miesięczną pełną gwarancję i rękojmię. D) Oferty częściowe i oferty wariantowe 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia określony w punkcie III A stanowi jedną część zamówienia, natomiast przedmiot zamówienia określony w punkcie III B stanowi drugą część zamówienia. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na poszczególne części, zamawiający wymaga jednak, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był kompletny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Mechanizm finansowy EOG.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99250 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98878
Oferta z najniższą ceną: 98878 / Oferta z najwyższą ceną: 98878
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DELTOM SP. z o.o., ul. Dekerta 19/8, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36500
Oferta z najniższą ceną: 36500 / Oferta z najwyższą ceną: 36500
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę, dystrybucję oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w OZE na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
- Zakup energii elektrycznej - Grupa zakupowa
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.