To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Szprotawa: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkoli gminy Szprotawa w roku 2014
Numer ogłoszenia: 248923 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441848 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa, Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772, faks 68 3762220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkoli gminy Szprotawa w roku 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do przedszkoli z terenu Gminy Szprotawa. Artykuły żywnościowe zostały podzielone na dziesięć grup/części zamówienia zgodnie z wykazem zamieszczonym poniżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (części zamówienia) określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące załączniki do SIWZ będące jej integralną częścią. Wypełniony załącznik/załączniki należy dołączyć do oferty (w przypadku złożenia oferty na kilka lub jedną część wypełnić odpowiednio) 2. Nazwy własne podane w grupach /np. makaron nitki, kiełbasa piwna i inne/ są tylko przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie/części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych części/grup: Część I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe / Załącznik Nr.1 / Część II. Napoje, soki, syropy - / Załącznik Nr.2 / Część III. Warzywa, owoce, kiszonki - / Załącznik Nr.3 / Część IV. Drób i przetwory drobiowe - / Załącznik Nr.4 / Część V. Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny - / Załącznik Nr.5 / Część VI. Produkty i przetwory mączne /Załącznik nr 6/ Część VII. Przetwory mrożone /Załącznik nr 7/ Część VIII. Przetwory mleczne /Załącznik nr 8/ Część IX. Przetwory ryby i przetwory rybne /Załącznik nr 9/ Część X. Jaja /Załącznik nr 10/ 4. Wymogi dodatkowe : - dowóz będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do magazynów zamawiającego - dostawy częściowe, sukcesywne, uruchamiane telefonicznie potwierdzone faxem - termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ? okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. - Opakowania pod względem gabarytów, pojemności oraz materiałów dopuszczone do stosowania w handlu detalicznym żywności, pojemniki plastikowe z pokrywami, fabrycznie nowe, posiadające atest kompetencji jednostki resortu zdrowia. Etykieta na opakowaniu powinna zawierać co najmniej następujące informacje: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, znak weterynaryjny, masę netto, datę ważności. - Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą będą następowały na początku każdego miesiąca za miesiąc ubiegły, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1 kg/szt., na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unima Sp z o.o. Hurtownia Art. Spożywczych, ul. Zdrojowa 4, 65-142 Zielona Góra, ul. Zdrojowa 4, 65-142 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54657,49
Oferta z najniższą ceną: 54657,49 / Oferta z najwyższą ceną: 59331,21
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Częśc II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sierżęga Handel Usługi ,ul. Kolejowa 1, 67-300 Szprotawa, .ul. Kolejowa 1, 67-300 .Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8307,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8246,68
Oferta z najniższą ceną: 8246,68 / Oferta z najwyższą ceną: 8246,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lukkas - Łukasz Skoczeń ul. Wapienna 3/29, 68-200 Żary, ul. Wapienna 3/29,, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47036,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71319,40
Oferta z najniższą ceną: 71319,40 / Oferta z najwyższą ceną: 71319,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ PAJCZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ PAJCZ
- Przetwórstwo Drobiu Pajcz ul. Szkolna 4, 66-120 Kargowa, ul. Szkolna 4, 66-120 Kargowa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13329,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16480,80
Oferta z najniższą ceną: 16480,80 / Oferta z najwyższą ceną: 16755,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SZPROTAWIE
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SZPROTAWIE
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Szprotawie Społem ul. Odrodzenia 3, 67-300 Szprotawa, ul. Odrodzenia 3, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31524,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39309,70
Oferta z najniższą ceną: 39309,70 / Oferta z najwyższą ceną: 40791,70
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SZPROTAWIE
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SZPROTAWIE
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Szprotawie Społem ul. Odrodzenia 3, 67-300 Szprotawa, ul. Odrodzenia 3,, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21697,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25535,00
Oferta z najniższą ceną: 25535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38788,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część VII zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ice QB Sp. z o.o., ul. Gen. J. Sowińskiego 2/4, 65-419 Zielona Góra, ul. Gen. J. Sowińskiego 2/4,, 65-419 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10023,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10348,00
Oferta z najniższą ceną: 10348,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10348,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część VIII zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bema Plus Sp. z o.o. Grażyna Bejgrowicz, ul. Artylerzystów 4/5, 68-200 Żary, ul. Artylerzystów 4/5, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47629,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64354,43
Oferta z najniższą ceną: 64354,43 / Oferta z najwyższą ceną: 64354,43
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: część IX zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unima Sp z o.o. Hurtownia Art. Spożywczych, ul. Zdrojowa 4, 65-142 Zielona Góra, ul. Zdrojowa 4,, 65-142 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12310,30
Oferta z najniższą ceną: 12310,30 / Oferta z najwyższą ceną: 12310,30
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.