eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi sprzątania pomieszczeń techniczno - administracyjnych Teatru Wielkiego w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Łódź: Usługi sprzątania pomieszczeń techniczno - administracyjnych Teatru Wielkiego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 248924 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki w Łodzi, Plac Dąbrowskiego 1, 90-249 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6339960, fax 042 6319552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. teatr-wielki.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania pomieszczeń techniczno - administracyjnych Teatru Wielkiego w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu czystości w części techniczno - administracyjnej, budynku głównym Teatru Wielkiego w Łodzi (zascenie) oraz w budynku technicznym z wyłączeniem garderób aktorskich i dyżurek garderobianych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN przed upływem terminu do składania ofert. 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.Pieniądzu; 2.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3. Gwarancjach bankowych; 2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - konto nr: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim oddział w Łodzi 81 8780 0007 0030 3114 1000 0001, z dopiskiem wadium nr. spr. ZP/333/21/07 . W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu, Zamawiający prosi o podanie w ofercie nr rachunku bankowego, na które należy je zwrócić. 4.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniężna do oferty należy załączyć oryginał dokumentu. 6.Wadium musi obejmować swą ważnością cały okres związania ofertą. 7.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w sytuacjach, określonych w art. 46 ust.5 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.spełniają następujące warunki podmiotowe : 3.1.w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na sprzątaniu części techniczno - administracyjnej w obiektach typu teatry, opery, operetki, biurowce o powierzchni min. 10.000 m2 odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.1.a Do przetargu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w świadczeniu usług w zakresie sprzątania następujących powierzchni: parkietów, wykładzin dywanowych, lastryko. 3.2.są i będą przez cały okres objęty niniejszym zamówieniem ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia co najmniej 50.000,00 zł. 3.3.zapewnią minimum 17 pracowników wykonujących równocześnie ( w tym samym czasie) prace porządkowe objęte niniejszym postępowaniem. Zasady dotyczące wykonania zamówienia zgodnie z tym warunkiem są określone w § 4 wzoru umowy stanowiącego załącznik do specyfikacji. 3.4. zapewnią w ramach ceny oferty następujący sprzęt i środki czystości: szorowarki, froterki, odkurzacze przemysłowe, urządzenia do prania podciśnieniowego oraz środki czystości (ścierki, szczotki do zamiatani, szczotki do WC, płyn do mycia, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki zapachowe do WC). Użyte środki winny posiadać stosowne atesty dopuszczenia do użytkowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie. Środki czystości używane do czyszczenia i konserwacji podłóg muszą odpowiadać normą bhp, a czystości dodatkowo (szczególnie używane do sprzątania sanitariatów) powinny również charakteryzować się przyjemnym i trwałym zapachem. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia art. 25 ust. 1 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych obecnie usług na potwierdzenie warunku określonego w rozdz. V pkt. 3.1. specyfikacji, z podaniem ich wartości, przedmiotu, sprzątanej powierzchni użytkowej, dat wykonania i odbiorców usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji i załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług podanych w wykazie. Należyte wykonanie usług w powyższym zakresie musi jasno wynikać z załączonych dokumentów. 6. Kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest i będzie przez cały okres objęty niniejszym zamówieniem ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, z sumą ubezpieczenia co najmniej na kwotę 50.000 zł. 7. Wykaz sprzętu sprzątającego (vide warunek określony w pkt.V 3.4.) - załącznik nr 4 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Potwierdzenie przyjęcia warunków umowy poprzez parafowanie wzoru umowy. 10. Wymaga się wykonywania usługi sprzątania w sposób uwzględniający iż na terenie Teatru w 2008 r. odbywać się będą poważne prace inwestycyjno - remontowe finansowane ze środków unijnych, co Wykonawca uwzględni przygotowując ofertę, w tym w zakresie obliczenia ceny. Wykonawcy występujący wspólnie: 11. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do uzupełnienia przez Wykonawców składających ofertę wspólną takiego pełnomocnictwa w razie jego braku w ofercie. 11.1. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w punktach 2,3,4 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców. 11.2. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - wszyscy Wykonawcy wspólnie. 11.3. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia Wykonawcy składają wspólnie. 12. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy dołączyć - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia takiego pełnomocnictwa, w razie jego braku w ofercie. Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i zamiast aktualnych zaświadczeń o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca może zamiast zaświadczeń o których mowa w § 3 (oferowane dostawy i usługi) poniżej wymienionego rozporządzenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wobec Wykonawców zagranicznych stosuje się odpowiednio przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U, nr 87 poz 605 z 2006 r.) a w szczególności przepisów § 2 i 3 tego rozporządzenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. teatr-wielki,lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Wielki w Łodzi, Plac Dąbrowskiego 90-249 Łódz, wejście od ulicy Jaracza - pokój nr 30 sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Teatr Wielki w Łodzi, Plac Dąbrowskiego 90-249 Łódz, wejście od ulicy Jaracza - pokój nr 30 sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.