Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zgierz: pomoc techniczna dla realizacji Projektu pt: "Kanalizacja sanitarna miasta Zgierz wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz" Spółka z o.o., do kontaktów: Monika Szymczak, Magdalena Lambrecht w sprawach dotyczących procedur zamówień publicznych: Urszula Milczarek, Urszula Kubica-Miksa - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ul. A. Struga 45, 95-100 Zgierz, tel. 042 715 12 95, 042 716 30 23, fax 042 715 27 61, e-mail: zsw@rubikon.zgierz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna dla realizacji Projektu pt: "Kanalizacja sanitarna miasta Zgierz wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie A Opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej do postępowania pt.: "Inżynier Kontraktu dla Projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierz wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków", które ma doprowadzić do wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, tj. Kontraktu nr 2. Zadanie B Opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej do postępowania pt.: "Działania informacyjne i promujące dla Projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierz wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków", które ma doprowadzić do wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy, tj. Kontraktu nr 4. Zadanie C Opracowanie kompletnej dokumentacji przetargowej z podziałem na części do postępowania pt.: "Kanalizacja sanitarna miasta Zgierz wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków" Część I "Wykonanie robót budowlanych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej zgodnie z procedurami FIDIC "czerwona" książka" Część II "Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej oraz modernizacji oczyszczalni ścieków i stacji wodociągowej zgodnie z procedurami FIDIC "żółta książka", które ma doprowadzić do wyboru najkorzystniejszych ofert i zawarcia umów, tj. odpowiednio Kontraktów nr 1A i 1B. Ponadto w ramach Zadania A, B i C: > wprowadzanie poprawek do powyższych dokumentacji przetargowych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Środowiska, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, > powielanie i przekazywanie odpłatnie dokumentacji SIWZ opracowanych w ramach Zadania A, B i C, za zwrotem kosztów druku i przekazania w wysokości uzgodnionej z Zamawiającym, > przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pytania odnoszące się do treści opracowanych SIWZ, > udział członków Personelu Kluczowego Wykonawcy w pracach komisji przetargowej jako osoby biegłe, > uczestnictwo w ewentualnym postępowaniu protestacyjnym. Zadanie D Pomoc Jednostce Realizującej Projekt poprzez doradztwo, szkolenia, uczestnictwo w tworzeniu wewnętrznych mechanizmów monitoringu i sprawozdawczości a w szczególności: > weryfikacje procedur obowiązujących w JRP, > opracowanie ścieżki audytu dla Projektu zgodnie z "Wytycznymi dotyczącymi opracowania ścieżek audytu oraz jednolitego formatu ich prezentacji" Ministerstwa Gospodarki i Pracy, > opracowanie inżynierii finansowania dla Projektu, > zdefiniowanie ryzyka kursowego związanego z realizacją Projektu i wskazanie drogi optymalnego zminimalizowania ryzyka, > przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych w zakresie: - współpracy z Inżynierem Kontraktu, - realizacji Projektu zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC, - zarządzania Projektem, raportowania, - ustawy Prawo zamówień publicznych, > opracowanie ścieżki dochodzenia do akredytacji laboratorium. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zgierz, woj. łódzkie, Polska. Kod NUTS: PL111. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie zapisem zawartym w pkt II 1,5). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 9 000 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z Funduszu Spójności w ramach Projektu pt: "Kanalizacja sanitarna miasta Zgierz wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków". Nr projektu CCI 2004/PL/16/PE/028 - Fundusz Spójności - 68% wartości zamówienia - "Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz" Sp. z o.o. - 32 % wartości zamówienia. Płatności dokonywane będą w EUR. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie umowy konsorcjum w drodze umowy cywilnej. Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia Umowy, obejmujące podejmowanie decyzji wiążących Wykonawcę (wszystkich Wykonawców razem) i każdego z Wykonawców. Umocowanie może wynikać z treści porozumienia zawartego przez Wykonawców i dołączonego do wniosku. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu oraz udokumentować ich spełnianie w sposób określony w pkt III.2.1., III.2.2, III.2.3) 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; status prawny - wymagane dokumenty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych); f) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71 z 2004 r., poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1) a) III.2.1) c) i III.2.1) d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1) a), III.2.1) b) III.2.1) c) i III.2.1) d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) formularz rachunku zysków i strat sporządzony zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. (Dz.U. Nr 121 z 1994 r., poz. 591 ze zm.) pochodzący z rocznych sprawozdań finansowych za ten okres, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży towarów i produktów - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) informacja o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia wykonawca musi łącznie spełniać następujące warunki(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średni roczny przychód netto ze sprzedaży towarów i produktów w kwocie co najmniej 500 000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, - posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 PLN, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kontraktowej), na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż połowa ceny podanej w złożonej ofercie. > W przypadku konieczności przeliczania kwot podanych w innej walucie niż PLN zawartych w dokumentach potwierdzających spełniane warunki, Zamawiający zastosuje średni kurs walut w NBP z dnia publikacji ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. > Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia -nie spełnia". Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 1) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na teamt ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, * Kierownik Zespołu Pomocy Technicznej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w tym minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym, - w ciągu ostatnich 3 lat (licząc do dnia składania ofert) pełnił funkcję Kierownika Zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych, przy realizacji co najmniej 2 kontraktów dotyczących budowy sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno - ściekowej, wykonanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC, - Inżynier 1 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych, - sporządzenie co najmniej 1 programu funkcjonalno - użytkowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072) w zakresie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych, * Inżynier 2 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie oczyszczania ścieków, - sporządzenie co najmniej 1 programu funkcjonalno-użytkowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r, poz. 2072) w zakresie oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 50 000 RLM, * Inżynier 3 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie wydobycia i uzdatniania wody, - sporządzenie co najmniej 1 programu funkcjonalno-użytkowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072) związanych ze stacjami wodociągowymi o zdolności produkcyjnej co najmniej 6 000 m3/d, * Specjalista ds. procedur FIDIC "czerwona" książka - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - znajomość procedur FIDIC "czerwona" książka, potwierdzona wykonaniem dokumentacji przetargowych dla co najmniej 2 postępowań przetargowych dotyczących budowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej, wykonanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC "czerwona" książka, zakończonych zawarciem umów z wykonawcami, * Specjalista ds. procedur FIDIC "żółta" książka - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, - znajomość procedur FIDIC "żółta" książka, potwierdzona wykonaniem dokumentacji przetargowych dla co najmniej 2 postępowań przetargowych, w tym co najmniej 1 dotyczącego budowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej i co najmniej 1 dotyczącego budowy oczyszczalni ścieków lub stacji wodociągowej, wykonanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC "żółta" książka, zakończonych zawarciem umów z wykonawcami, * Specjalista ds. akredytacji laboratorium niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego we wdrażaniu systemów jakości; - certyfikat audytora w zakresie normy PN-EN ISO/IEC 17025; - w ciągu ostatnich 3 lat (licząc do dnia składania ofert) wdrożył systemy jakości zgodne z PN-EN ISO/IEC 17025, w co najmniej 2 laboratoriach analiz środowiskowych, zakończone uzyskaniem akredytacji; * Specjalista ds. zamówień publicznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego - znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych łącznie z warunkami kontraktowymi FIDIC potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat (licząc do dnia składania ofert) przynajmniej 2 dokumentacji przetargowych na roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub obiektów gospodarki wodno - ściekowej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC, * Specjalista ds. kosztorysowania - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego - doświadczenie w kosztorysowaniu potwierdzone sporządzeniem co najmniej 2 kosztorysów inwestorskich dla robót w zakresie gospodarki wodno-ściekowej zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r., poz. 1389). 2) wykonać w okresie ostatnich 3 lat (licząc do dnia składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi których przedmiotem jest wykonanie dokumentacji przetargowych (SIWZ) dla przetargów na roboty budowlane realizowane według warunków kontraktowych FIDIC, o wartości realizacji robót każdej z nich co najmniej 10 000 000 PLN, dotyczących inwestycji w zakresie gospodarki wodno - ściekowej, z których co najmniej 1 wykonana jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072). > W przypadku konieczności przeliczania kwot podanych w innej walucie niż PLN zawartych w dokumentach potwierdzających spełniane warunki, Zamawiający zastosuje średni kurs walut w NBP z dnia publikacji ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: /S 216 - 2132740. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: U/PN/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.06.2006, cena - 21,35 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 10:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.06.2006, godzina 11:00, Zgierz, ul. Struga 45, sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Środki Funduszu Spójności w ramach Projektu pt: "Kanalizacja sanitarna miasta Zgierz wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków". 4) Informacje dodatkowe: Poza dokumentami, o których mowa w pkt III 2 Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1. pełnomocnictwo indywidualnego wykonawcy do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzajacego status prawny wykonawcy (z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 2. pełnomocnictwo Wykonawców skłądających ofertę współną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Projekt ten, współfinansowany przez Unię Europejską, przyczynia się do zmniejszenia różnic społecznych i gospodarczych pomiędzy obywatelami Unii. 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.05.2006.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zgierz
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługi ochrony (dozór) obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż ul. Lipowej w miejscowości Chrzanów oraz chodnika na odcinku od przejazdu kolejowego w kierunku ul. Malinowej
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- INŻYNIER KONTRAKTU ORAZ POMOC TECHNICZNA DLA PROJEKTU FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.