Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Tarnowskie Góry: Sukcesywne dostawy wraz z transportem produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: część A - mięso, konserwy i produkty z mięsa; część B - drów i podroby drobiowe
Numer ogłoszenia: 248983 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaźń", ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855898, fax 032 2855898 wew. 109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.tarnogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wraz z transportem produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: część A - mięso, konserwy i produkty z mięsa; część B - drów i podroby drobiowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; część B - drób i podroby drobiowe w ilości określonych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a. W celu potwierdzenia uprawnień Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia. b. Stosować system HACCAP c. Wykonawca składa oświadczenie, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidywane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 porównywalne dostawy, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie. b. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 . Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ; c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 6. f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 2 (max. 10), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie załącznik nr 4 do SIWZ;; g) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust. 1,2 Ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. h) potwierdzenie stosowania przepisów żywnościowych (Rozdz. III pkt. 3) - załącznik nr 7 do SIWZ oraz systemu HACCP w jednej z następ. form: - certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju; - zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP; - oświadczenie - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. i) podpisane lub zaparafowane przez osobę upoważnioną, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy istotne postanowienia umowne, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. j) oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcą - wskazuje tę część - załącznik nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps.tarnowskie gory
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Przyjaźń 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Włoska 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń, ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry (pomieszczenie Kadr)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - mięso, konserwy i produkty z mięsa;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część A - mięso, konserwy i produkty z mięsa;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - drów i podroby drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część B - drów i podroby drobiowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Materiały eksploatacyjne dla Centralnej Sterylizacji
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Bieżące utrzymanie nawierzchni rozbieralnych na terenie powiatu tarnogórskiego w ciągu dróg powiatowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
- BZP.271.9.2025 Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko - Orlik 2012 edycja 2024 przy SP nr 15 przy ul. Litewskiej oraz SP nr 13 przy ul. Armii Krajowej w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa mięs i wędlin dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale
- Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.