eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FrysztakOdbudowa drogi Cieszyna-Sklep-Bobek-Ciosek w km 0+000÷0+250 wraz z odbudową mostu drogowego na potoku Stępinka w km 0+030 w miejscowości Cieszyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-13

Frysztak: Odbudowa drogi Cieszyna-Sklep-Bobek-Ciosek w km 0+000÷0+250 wraz z odbudową mostu drogowego na potoku Stępinka w km 0+030 w miejscowości Cieszyna
Numer ogłoszenia: 249036 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi Cieszyna-Sklep-Bobek-Ciosek w km 0+000÷0+250 wraz z odbudową mostu drogowego na potoku Stępinka w km 0+030 w miejscowości Cieszyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje m.in. : 1) Część zadania obejmująca odbudowę drogi. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową nawierzchni drogi gminnej. Zakres zamówienia : wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową z tłucznia kamiennego klinowanego klińcem i miałem kamiennym o łącznej powierzchni 586,00 m2, szerokość jezdni asfaltowej 2,60 i 3,00 m. Prace przewidują odbudowę odcinka drogi na długości 210 m i obejmują mechaniczne wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni drogi, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego klinowanego klińcem i miałem kamiennym grubości 10 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 2 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm. Szczegółowy zakres robót został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) 2) Część zadania obejmująca odbudowę mostu. Roboty obejmują rozbiórkę zniszczonej konstrukcji mostu a następnie odtworzenie/ odbudowę w tym samym miejscu mostu o identycznych parametrach, tj. : klasa obiektu : E ; ustrój mostu : most stały zespolony z betonową płytą pomostu ; schemat statyczny : belka wolnopodparta ; rozpiętość teoretyczna : 8,50 m ; długość całkowita : 14,82 m ; szerokość całkowita : 5,72 m. Wyszczególnienie robót : roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usunięcie drzew i krzewów, roboty rozbiórkowe) ; roboty ziemne (wykonanie wykopów, wykonanie nasypów) ; fundamenty (pale formowane w gruncie) ; korpus podpór (wykonanie przyczółków z betonu klasy B-37 - oczep, skrzydełka) ; ustroje nośne (ustrój nośny stalowy do zespolenia z betonową płytą pomostu, żelbetowa płyta pomostu zespolona z konstrukcją stalową) ; łożyska (montaż łożysk stałych liniowych stycznych stałych o nośności do 400 kN) ; hydroizolacja (izolacja płyty pomostu z papy zgrzewalnej) ; podbudowy (wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi) ; nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego) ; wyposażenie pomostu (montaż balustrady stalowej szczeblinkowej H-1100) ; roboty wykończeniowe (zabezpieczenie skarp i dna rzeki) . Szczegółowy zakres robót został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz w załączonym projekcie budowlanym. Miejsce realizacji zamówienia : miejscowość Cieszyna, Gmina Frysztak, woj. Podkarpackie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 5 000 PLN, słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, których przedmiotem było wykonanie porównywalnych z zakresem rzeczowym przedmiotowego zamówienia robót budowlanych polegających na budowie lub odbudowie mostu o klasie obiektu E lub wyższej i rozpiętości minimum 8 m lub większej każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik Nr 3 do Oferty). Uwzględniane będą roboty potwierdzone odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie min. : jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowo-mostowej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub dwoma osobami posiadającymi łącznie w/w uprawnienia, tj. o specjalności drogowej jedna i mostowej druga. (załącznik Nr 4 do Oferty).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik; -Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; -Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: a) zmiany na stanowisku kierownika budowy w przypadku niemożliwości pełnienia przez niego powierzonej mu funkcji (sytuacja losowa) - Wykonawca przestawi osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, która będzie spełniała niezbędne wymagania w tym zakresie b) zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku. c) zmiany ceny określonej w umowie w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu robót określonych w kosztorysie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak, ul. KS. W. Blajera 20, w godzinach pracy Urzędu od 7:30 do 15:30 (od poniedziałku do piątku).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak, ul. KS. W. Blajera 20, pokój nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert : Urząd Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak, ul. KS. W. Blajera 20, pokój nr 6 (sala obrad) - 30.08.2010r. godz. 09:15..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.