Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Łódź: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 249053 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6393452, 6393458, faks 42 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku (36 pakietów).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.11.21-4, 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0, 33.14.12.00-2, 33.73.00.00-6, 33.69.60.00-5, 38.90.00.00-4, 33.19.41.00-7, 33.18.42.00-5, 33.14.13.21-6, 33.14.14.20-0, 33.16.80.00-5, 33.14.13.10-6, 31.53.10.00-7, 33.14.10.00-0, 33.16.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym Postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wyrobów medycznych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż określone poniżej: NR PAKIETU WARTOŚĆ SZACUNKOWA W PLN 1 3000; 2 840; 3 14000; 4 1200; 5 250; 6 1500; 7 10000; 8 150; 9 1500; 10 2000; 11 16000; 12 12000; 13 50; 14 200; 15 200; 16 150; 17 5000; 18 5000; 19 3500; 20 3000; 21 2500; 22 2200; 23 6000; 24 2150; 25 300; 26 700; 27 10000; 28 200; 29 350; 30 430; 31 420; 32 1800; 33 17000; 34 250; 35 200; 36 4000; W przypadku składania oferty na kilka pakietów łączna wartość brutto w zł wykazanej dostawy, bądź wykazanych dostaw, nie może być mniejsza niż suma wartości brutto w zł właściwych dla poszczególnych pakietów. Uwaga! W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, należy wziąć pod uwagę wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie V.1.SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt. 1.2 rozdział IV SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 2 SIWZ. 3. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego towaru/ sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 - tekst jednolity ze zm.), oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 5 - należy przedstawić w oryginale. Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2 - ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Oferty - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VI SIWZ). - należy przedstawić w formie oryginału Formularz asortymentowo - cenowy- przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2. - należy przedstawić w formie oryginału Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy) - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy, po uprzednich obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: - zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, - wystąpi przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem umowy. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od produktu objętego umową; - zmiana przepisów prawa. - zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: - nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na towary będące przedmiotem umowy; - nastąpi zmiana stawki podatku VAT bądź stawek celnych; Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej netto wskazanej w ofercie. Zmiana cen, o których mowa, będzie każdorazowo uzgodniona między stronami umowy w formie pisemnej w drodze aneksu - pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113Łódź-Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 10:30, miejsce: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi-Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549Łódź- Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyrządy używane na salach operacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy używane na salach operacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żarówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Żarówki halogenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki halogenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenia medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.41.00-7, 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igły do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczulania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Urządzenia i przyrządy do infuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i przyrządy do infuzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przyrządy do endoskopii, endochirurgii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do endoskopii, endochirurgii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Urządzenia medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: cewniki, strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki, strzykawki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Przyrządy do infuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do infuzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Igły do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczulania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Protezy naczyniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy naczyniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Protezy naczyniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy naczyniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Urządzenia i przyrządy do infuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i przyrządy do infuzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Różne przyrządy do badań lub testowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne przyrządy do badań lub testowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- odczynniki laboratoryjne.
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Zakup aparatów do badań endoskopowych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.