To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Głuchów: Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ Dobrego Zdrowia w Głuchowie w sezonie grzewczym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 249095 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240715 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchów, Aleja Klonowa 5, 96-130 Głuchów, woj. łódzkie, tel. 046 8157530, faks 046 8157058.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ Dobrego Zdrowia w Głuchowie w sezonie grzewczym 2012/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do Szkół Podstawowych w Wysokienicach i Michowicach, Gminnego Przedszkola oraz NZOZ Dobrego Zdrowia w Głuchowie w sezonie grzewczym 2012/2013 Przewidywana wielkość dostaw obejmuje około 65 000 l oleju z podziałem na odbiorców: 1. około 30 000 litrów dla Szkoły Podstawowej w Wysokienicach - dostawy w okresie: listopad 2012 - kwiecień 2013 2. około 11 000 litrów dla Szkoły Podstawowej w Michowicach - dostawy w okresie: listopad 2012 - kwiecień 2013 3. około 14 000 litrów dla Gminnego Przedszkola w Głuchowie - dostawy w okresie: listopad 2012 - sierpień 2013 4. około 10 000 litrów dla NZOZ Dobrego Zdrowia w Głuchowie - dostawy w okresie: listopad 2012 - kwiecień 2013.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.00.00 - 23.12.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BATORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BATORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Batorski i Wspólnicy Sp.J, Józefin 40, 97-225 Ujazd, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200265,00
Oferta z najniższą ceną: 200265,00 / Oferta z najwyższą ceną: 208195,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.