eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządków wokół obiektów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Zielona Góra: Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządków wokół obiektów
Numer ogłoszenia: 24913 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327929 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządków wokół obiektów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządków wokół obiektów, na które składa się: 1) usługa sprzątania wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych wokół tych budynków przy: a) ul. Podgórnej 7 (obiekt nr 1 - budynek stanowiący własność Województwa Lubuskiego), b) ul. Sulechowskiej 28A (obiekt nr 2 - budynek będący przedmiotem najmu), c) ul. Św. Jadwigi 1 (obiekt nr 3 - budynek będący przedmiotem najmu), d) ul. Braci Gierymskich 99a (obiekt nr 4 - budynek będący przedmiotem najmu), 2) usługa sprzątania wewnątrz budynku przy: a) ul. Kościelnej 2 (obiekt nr 5 - lokal będący przedmiotem najmu), b) ul. Chrobrego 16/4 (obiekt nr 6 - lokal będący przedmiotem najmu), 3) usługa sprzątania terenu zewnętrznego przy: a) ul. Piaskowej 2a (obiekt nr 7 - teren zewnętrzny przy budynku będącym przedmiotem najmu). 2. Łączna powierzchnia wewnątrz budynków do sprzątania wynosi: 8 444,23 m2, na którą składają się: 1) pomieszczenia biurowe, sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne 8 318,32 m2, 2) pomieszczenia archiwów, magazynów itp. 125,91 m2 3. Łączna powierzchnia terenów zewnętrznych do sprzątania wynosi: 11 192,06 m2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia finansowany jest z: - budżetu województwa lubuskiego - LRPO PT 2007 - 2013, - PO Kapitał Ludzki PT 2007 - 2013, - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich PT 2007 - 2013, - Projekt pt. Życie Lubuszan. Współczesność i perspektywy współfinansowany ze środków EFS, realizowanego w ramach PO Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406218,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 507659,28

  • Oferta z najniższą ceną: 387900,24 / Oferta z najwyższą ceną: 550338,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.