Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Grodzisk Mazowiecki: ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH DLA POWIATU GRODZISKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 249145 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH DLA POWIATU GRODZISKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa: - Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk; - Ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów od stłuczenia; - Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej; - Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń z włączeniem ryzyka casco; - Ubezpieczenia komunikacyjnego, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów) i Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Powiat Grodziski i powiatowe jednostki organizacyjne; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu. 2) Zakup usług ubezpieczenia mienia, OC, ubezpieczeń komunikacyjnych przez Powiat Grodziski i powiatowe jednostki organizacyjne. Przedmiotem jest zakup następujących ubezpieczeń: A) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; B) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od uszkodzenia; C) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; D) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia. E) Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń z włączeniem ryzyka casco; F) Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów) i Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Starostwo Powiatu Grodziskiego i podległe jednostki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz załaczniki nr 2a (wykaz budynków), załączniki nr 2b, 2c, 2d, 2e (wykaz maszyn i urządzeń, sprzętu elektronicznego, gotówki oraz zanezpieczeń) stanowiący jej integralną część..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.32.00 - Usługi ubezpieczenia wykonawcy od wszelkiego ryzyka 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.93.00 - Usługi dodatkowego ubezpieczenia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego
05-825 Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Odbudowa po pożarze i przywrócenie do stanu pierwotnego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim"
- "Aktualizacja bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla powiatu grodziskiego". Część I - 4 jednostki ewidencyjne; Część II - 3 jednostki ewidencyjne.
- "Remont parteru i pierwszego piętra budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Kołczygłowy
- Usługa ubezpieczenia Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu
- UBEZPIECZENIE MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
- Usługa ubezpieczenia majątku Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Puławy
- ZP.271.10.2024 UBEZPIECZENIE MIENIA GMINY PRUSZCZ oraz UBEZPIECZENIE POJAZDÓW z OC oraz NW
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Raniżów
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.