eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Katowice: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 249151 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na X Pakietów: Pakiet nr I - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr II - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr III - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr IV - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr V - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr VI - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr VII - drobny sprzęt medyczny Pakiet nr VIII - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr IX - drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr X - drobny sprzęt medyczny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.25.00 - Probówki 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnieniapotencjału - technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; a w szczególności: - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej trzy dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -niżej wymienione dokumenty należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; c/upoważnienie (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie)do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 2.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2.3.W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zmówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2.4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego,Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a/ wpis do rejestru wyrobów medycznych lub Deklaracja zgodności CE; b/ katalogi oferowanego sprzętu laboratoryjnego i medycznego; 2.5. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz podwykonawców z podaniem nazwy podwykonawców oraz zakresu podzlecanych dostaw. 2.6. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, pokój 411, piętro IV..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15- Kancelaria Główna pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płytek mikroskopowych, butelek szklanych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolb, cylindrów dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet, końcówek do pipet dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kasetek histopatologicznych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podkładów, prześcieradeł jednorazowych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazy opatrunkowej, kompresów dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł iniekcyjnych, strzykawek jednorazowych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawic chirurgicznych, rękawic medycznych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek szklanych, probówko-strzykawek dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i medycznego dla jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nitek piliglatnynowych, szwów niewchłanialnych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.