Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-13
Śrem: dostawa pieczywa, wyrobów ciastkarskich, artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 249161 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831714, fax 061 2831802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4430.glt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pieczywa, wyrobów ciastkarskich, artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest: Pieczywo Lp. Asortyment CPV Ilość Jm 1 Chleb baltonowski krojony 0,6 kg 158111 51000 kg 2 Bułka wrocławska 0,06 kg 158111 8000 kg 3 Rogale z makiem.0,120 kg 158111 6000 kg 4 Chleb razowy krojony 0,6 kg ( graham). 158111 17500 kg 5 Bułka razowa. 0,05kg 158111 4500 kg Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia są: wyroby ciastkarskie Lp. Asortyment CPV Ilość Jm 1 Pączki 0,06 kg 1581120011 1500 kg 2 Jabłecznik. 1581120015 300 kg 3 Placek drożdżowy z owoc. 1581120011 1500 kg 4 Drożdżówki z nadzieniem 120g. 1581120011 4500 kg 5 Sernik. 1581120012 1400 kg 6 Makowiec 15811200-90 700 kg Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia są: wyroby czekoladowe , artykuły spożywcze Lp. Asortyment CPV Ilość Jm 1 Sok z czarnej porzeczki 0.33l 15321000-4 3200 l 2 Sok wieloowocowy 0.33l 15321000-4 5900 l 3 Kapusta kwaszona op. 14 kg 15321000-4 3800 kg 4 Ogórki kwaszone op.9 kg 15331400-1 1900 kg 5 Chrzan tarty op.1 kg 15331400-1 280 kg 6 Mąka pszenna spec. Typ 750 15612100-2 2300 kg 7 Kasza manna 156131100-9 380 kg 8 Płatki kukurydziane 15613311-1 500 kg 9 Mieszanka zbożowa musli 15613313-5 640 kg 10 Baton czekoladowy 20g 15842220-0 640 kg 11 Miód op.25 g 15831600-8 640 kg 12 Olej rzepakowy uniwersalny op.1 l 15831600-8 2400 l 13 Masło roślinne op. 250g 1543103090 2190 kg 14 Musztarda op. 1 kg 15871250-1 290 kg 15 Ketchup op 1 kg 15871230-5 290 kg 16 Ocet 0,5 l 15871120-1 200 l 17 Kakao 10-12 % tłuszczu op 1 kg 15840000-8 290 kg 18 Woda pitna niegazowana 1,5 l 15981000-3 30000 l 19 Woda pitna gazowana 1,5 l 15981200-0 15000 l 20 Kwas cytrynowy spożywczy 15000000-8 15 kg 21 Czekolada mleczna twarda 100g 15842200-3 900 kg 22 Budyń op.5 kg 15842200-3 200 kg 23 Kisiel op. 5 kg 15891490-9 200 kg 24 Papryka konserwowa 15331155-2 800 kg 25 Ogórek konserwowy 15331500-2 600 kg 26 Sałatka warzywna op. 1kg 15331500-2 600 kg 27 Kompot owocowy wiśniowy 15323240-8 1000 l 1. Cechy dyskwalifikujące przedmioty zamówienia: - obce posmaki, zapachy, - przekroczony termin przydatności do spożycia, - oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona lub inna nietypowa, - zawilgocenie powierzchni, - składniki użyte do produkcji pozaklasowe - skupiska jednego ze składników, - obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, - obecność szkodników oraz ich pozostałości, - brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia. 2. Dostawa towaru odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy w terminie podanym w chwili złożenia zamówienia na dekadę poprzedzająca dostawę (telefonicznie lub faxem).do magazynu żywnościowego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa towaru może odbywać się interwencyjnie w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.. 3. Wszystkie objęte zamówieniem produkty przywożone będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą i oplombowanych pieczęcią producenta w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomby. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z danymi. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać: a) nazwę dostawcy - producenta, adres, b) nazwę produktu, c) masę netto produktu, d) datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), e) warunki przechowywania f) datę załadowania do transportu. 4.Wykonawca zobowiązuje się do poddania nadzorowi Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej (WOMP). 5. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.12.00 - Rogaliki Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.12.00 - Rogaliki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Kopię decyzji, wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005r. Nr 31, poz. 265, Nr 178, poz. 1480) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 kwietnia 2004r. w sprawie wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (Dz. U. Nr 104, poz. 1096) 5 Kopię decyzji, wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu wymagań higieniczno-sanitarnych środków transportu koniecznych przy przewozie środków spożywczych, mrożonych (na podstawie ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005r. Nr 31, poz. 265, Nr 178, poz. 1480) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. z 2003r. Nr 21, poz. 179) 6 Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. Dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji w Warszawie lub decyzja właściwego terytorialnego Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności o wprowadzaniu systemu HACCP. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4430.glt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430 ul. Sikorskiego 2 63-100 ŚREM.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 08:15, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 ul. Sikorskiego 2 63-100 ŚREM, Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pieczywo Lp. Asortyment CPV Ilość Jm 1 Chleb baltonowski krojony 0,6 kg 158111 51000 kg 2 Bułka wrocławska 0,06 kg 158111 8000 kg 3 Rogale z makiem.0,120 kg 158111 6000 kg 4 Chleb razowy krojony 0,6 kg ( graham). 158111 17500 kg 5 Bułka razowa. 0,05kg 158111 4500 kg 1. Cechy dyskwalifikujące przedmioty zamówienia: - obce posmaki, zapachy, - przekroczony termin przydatności do spożycia, - oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona lub inna nietypowa, - zawilgocenie powierzchni, - składniki użyte do produkcji pozaklasowe itp. - skupiska jednego ze składników, - obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, - obecność szkodników oraz ich pozostałości, - brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia. 2. Dostawa towaru odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy w terminie podanym w chwili złożenia zamówienia na dekadę poprzedzająca dostawę (telefonicznie lub faxem).do magazynu żywnościowego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa towaru może odbywać się interwencyjnie w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.. 3. Wszystkie objęte zamówieniem produkty przywożone będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą i oplombowanych pieczęcią producenta w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomby. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z danymi. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać: a) nazwę dostawcy - producenta, adres, b) nazwę produktu, c) masę netto produktu, d) datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), e) warunki przechowywania f) datę załadowania do transportu. 4.Wykonawca zobowiązuje się do poddania nadzorowi Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej (WOMP). 5. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyroby ciastkarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: wyroby ciastkarskie Lp. Asortyment CPV Ilość Jm 1 Pączki 0,06 kg 1581120011 1500 kg 2 Jabłecznik. 1581120015 300 kg 3 Placek drożdżowy z owoc. 1581120011 1500 kg 4 Drożdżówki z nadzieniem 120g. 1581120011 4500 kg 5 Sernik. 1581120012 1400 kg 6 Makowiec 15811200-90 700 kg 1. Cechy dyskwalifikujące przedmioty zamówienia: - obce posmaki, zapachy, - przekroczony termin przydatności do spożycia, - oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona lub inna nietypowa, - zawilgocenie powierzchni, - składniki użyte do produkcji pozaklasowe itp. - skupiska jednego ze składników, - obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, - obecność szkodników oraz ich pozostałości, - brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia. 2. Dostawa towaru odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy w terminie podanym w chwili złożenia zamówienia na dekadę poprzedzająca dostawę (telefonicznie lub faxem).do magazynu żywnościowego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa towaru może odbywać się interwencyjnie w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.. 3. Wszystkie objęte zamówieniem produkty przywożone będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą i oplombowanych pieczęcią producenta w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomby. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z danymi. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać: a) nazwę dostawcy - producenta, adres, b) nazwę produktu, c) masę netto produktu, d) datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), e) warunki przechowywania f) datę załadowania do transportu. 4.Wykonawca zobowiązuje się do poddania nadzorowi Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej (WOMP). 5. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: artykuły spożywcze, wyroby czekoladowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: wyroby czekoladowe , artykuły spożywcze Lp. Asortyment CPV Ilość Jm 1 Sok z czarnej porzeczki 0.33l 15321000-4 3200 l 2 Sok wieloowocowy 0.33l 15321000-4 5900 l 3 Kapusta kwaszona op. 14 kg 15321000-4 3800 kg 4 Ogórki kwaszone op.9 kg 15331400-1 1900 kg 5 Chrzan tarty op.1 kg 15331400-1 280 kg 6 Mąka pszenna spec. Typ 750 15612100-2 2300 kg 7 Kasza manna 156131100-9 380 kg 8 Płatki kukurydziane 15613311-1 500 kg 9 Mieszanka zbożowa musli 15613313-5 640 kg 10 Baton czekoladowy 20g 15842220-0 640 kg 11 Miód op.25 g 15831600-8 640 kg 12 Olej rzepakowy uniwersalny op.1 l 15831600-8 2400 l 13 Masło roślinne op. 250g 1543103090 2190 kg 14 Musztarda op. 1 kg 15871250-1 290 kg 15 Ketchup op 1 kg 15871230-5 290 kg 16 Ocet 0,5 l 15871120-1 200 l 17 Kakao 10-12 % tłuszczu op 1 kg 15840000-8 290 kg 18 Woda pitna niegazowana 1,5 l 15981000-3 30000 l 19 Woda pitna gazowana 1,5 l 15981200-0 15000 l 20 Kwas cytrynowy spożywczy 15000000-8 15 kg 21 Czekolada mleczna twarda 100g 15842200-3 900 kg 22 Budyń op.5 kg 15842200-3 200 kg 23 Kisiel op. 5 kg 15891490-9 200 kg 24 Papryka konserwowa 15331155-2 800 kg 25 Ogórek konserwowy 15331500-2 600 kg 26 Sałatka warzywna op. 1kg 15331500-2 600 kg 27 Kompot owocowy wiśniowy 15323240-8 1000 l 1. Cechy dyskwalifikujące przedmioty zamówienia: - obce posmaki, zapachy, - przekroczony termin przydatności do spożycia, - oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona lub inna nietypowa, - zawilgocenie powierzchni, - składniki użyte do produkcji pozaklasowe itp. - skupiska jednego ze składników, - obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, - obecność szkodników oraz ich pozostałości, - brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia. 2. Dostawa towaru odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy w terminie podanym w chwili złożenia zamówienia na dekadę poprzedzająca dostawę (telefonicznie lub faxem).do magazynu żywnościowego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa towaru może odbywać się interwencyjnie w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.. 3. Wszystkie objęte zamówieniem produkty przywożone będą w pojemnikach plastikowych (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą i oplombowanych pieczęcią producenta w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomby. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta z danymi. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Oznakowanie opakowania zbiorczego powinno zawierać: a) nazwę dostawcy - producenta, adres, b) nazwę produktu, c) masę netto produktu, d) datę - termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), e) warunki przechowywania f) datę załadowania do transportu. 4.Wykonawca zobowiązuje się do poddania nadzorowi Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej (WOMP). 5. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.