eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad SanemZmiana sposobu użytkowania i przebudowa sali widowiskowej na parterze Domu Ludowego w Rzeczycy Długiej na Ośrodek Zdrowia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Radomyśl nad Sanem: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa sali widowiskowej na parterze Domu Ludowego w Rzeczycy Długiej na Ośrodek Zdrowia.
Numer ogłoszenia: 249227 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, fax. 015 8454302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa sali widowiskowej na parterze Domu Ludowego w Rzeczycy Długiej na Ośrodek Zdrowia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku Domu Ludowego w Rzeczycy Długiej na Ośrodek Zdrowia. A. Przewidywany zakres prac (główne elementy): a) izolacje: przeciwwilgociowa: -pozioma posadzki na gruncie -pozioma w pomieszczeniach mokrych termiczna: ocieplenie posadzki na gruncie b) konstrukcje murowe i żelbetowe: -wyburzenia i przebudowa istniejącego układu funkcjonalnego -wkuwanie nadproży stalowych w ściany -przebudowa schodów wewnętrznych -wykonanie posadzki na gruncie c) roboty wykończeniowe d) wymiana i rozbudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnych e) wymiana instalacji centralnego ogrzewania f) montaż instalacji wentylacji mechanicznej, g) montaż instalacji elektrycznych oraz instalacji i urządzeń teleinformatycznych. B. Podstawowe wskaźniki inwestycji: Przed przebudową: - powierzchnia zabudowy - 352,6 m2 - powierzchnia użytkowa parteru - 244,77 m2 - wysokość budynku - 10,08 m - ilość kondygnacji podziemnych - 1 (częściowe podpiwniczenie - kotłownie) - ilość kondygnacji nadziemnych - 2 Po przebudowie: - powierzchnia zabudowy - 352,6 m2 - powierzchnia użytkowa parteru- 236,15 m2 - wysokość budynku - 10,08 m - ilość kondygnacji podziemnych - 1 (częściowe podpiwniczenie-kotłownia) - ilość kondygnacji nadziemnych - 2 C. Układ funkcjonalny parteru po przebudowie: ZESTAWIENIE POMIESZCZEŃ: Nazwa pomieszczenia: powierzchnia[ m2] wykończenie: ________________________________________________________________________________________________________________ Posadzki Ściany 1/01 Wiatrołap 3,59 m2 płytki gres farba emulsyjna 1/02 Hall 36,35 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/03 Rejestracja 6,39 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/04 Hall 21,73m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/05 Wiatrołap 3,56 m2 płytki gres farba emulsyjna 1/06 Pom. personelu 10,06 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/07 Gabinet lekarski 1 12,13 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/08 Gabinet dentystyczny 23,02 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/09 Sterylizatornia 1,75 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/10 Box 1,14m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/11 WC 2 3,86 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 1/12 WC 1 4,56 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne Obsługuje pacjentów niepełnosprawnych 1/13 Sterylizatornia 1,21 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/14Gabinet zabiegowy 20,42 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/15 Gabinet lekarski 2 12,74 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/16 Gabinet szczepień 11,04 m2 wykładzina PCV farba emulsyjna 1/17 WC 3 4,32 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne Obsługuje pacjentów niepełnosprawnych 1/18 BOX 1,18 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/19 WC 4 6,35 m2 płytki ceramiczne płytki ceramiczne 1/20 Szatnia 4,21 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/21 Hall 8,02 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/22 Sołtys 5,67 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/23 WC 5 2,32 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna 1/24 Pomieszczenie socjalne 30,53 m2 płytki ceramiczne farba emulsyjna RAZEM: 236,15 m2 3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2.Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi polskimi normami. 3.3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. 3.4. Zakres ilościowy i rzeczowy robót opisanych w pkt.3 określony jest szczegółowo w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót (załączniki nr: 6, 7, 8, 9).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - art. 44 i określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (Wykonawca winien wykazać , że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej), co należy udokumentować poprzez złożenie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych d) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera rozdział VIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - art. 44, oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a-b muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty o których mowa powyżej w pkt 2. lit. A i B powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 2 lit. A , B mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 lit. A,B Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego), 4. Warunki dotyczące powierzenia części robót Podwykonawcom. a) Wykonawca, który zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców, zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. b) Do oferty należy dołączyć zobowiązanie Podwykonawców do współpracy na formularzu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5. c) Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę z Podwykonawcami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem pok. nr 6 za wersję papierową SIWZ opłata - 40,00 zł brutto + koszty wysyłki..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, sekretariat urzędu - pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.11.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie będzie finansowany ze środków UE.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.