eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Budowa świetlicy wiejskiej w Osówcu wraz z zagospodarowaniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Sicienko: Budowa świetlicy wiejskiej w Osówcu wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 249255 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko , ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, faks 052 5870407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sicienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Osówcu wraz z zagospodarowaniem terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Budowę nowego budynku świetlicy wiejskiej wyposażonego w wewnętrzne instalacje: elektryczną, wod-kan, wentylacji, centralnego ogrzewania w którym znajdują się: 1.1 Sala świetlicy - 100,0 m2 1.2 Komunikacja - 6,1 m2 1.3 Przedsionek - 4,3 m2 1.4 Zaplecze sali - 7,4 m2 1.5 Kotłownia - 5,3 m2 1.6 Magazyn opału - 7,9 m2 1.7 Przedsionek - 5,9 m2 1.8 WC męskie - 7,0 m2 1.9 WC damskie - 5,5 m2 1.10 Magazyn - 13,6 m2 Budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny o rzucie łamanym w kształcie litery L. Obiekt zaprojektowany został w technologii tradycyjnej, murowanej. Ściana zewnętrzna dwuwarstwowa, murowana z bloczków gazobetonowych z rdzeniami żelbetowymi, zaizolowana styropianem grubości 12cm. Konstrukcję dachu zaprojektowano jako drewnianą o kącie nachylenia krokwi 30 stopni. W głównym pomieszczeniu jakim jest sala świetlicy układ konstrukcyjny krokwi, jętek, wieszaków i ściągów będzie widoczny stanowiąc jednocześnie wystrój wnętrza. Nad pozostałymi pomieszczeniami zaprojektowano strop żelbetowy na którym będzie ułożone ocieplenie w postaci wełny mineralnej. W głównym pomieszczeniu tj. sala świetlicy znajduje sie kominek. 2) Ogrodzenie terenu całej działki Na ogrodzenie składają się następujące elementy: -słupki stalowe ocynkowane powleczone PCV w kolorze ciemnozielonym. Stalowe rury o średnicy O48,3mm i wysokości 180cm zakończone kapturkiem osłonowym z mrozoodpornego tworzywa sztucznego. Rozstaw osiowy słupków 240cm. Słupki betonowane w fundamencie na głębokości 40cm. -siatka ogrodzeniowa (kolor ciemnozielony) druciana pleciona, ślimakowa i wykonana z drutu stalowego ocynkowanego powleczonego PCV (wymiar oczka 5x5cm). - fundament z betonu B-15. Szerokość fundamentu 20cm. Poziom posadowienia 50cm poniżej poziomu terenu. Cokół fundamentu wynieść na wysokość 15cm powyżej poziomu terenu - brama wjazdowa rozwieralna bez napędu elektromechanicznego wraz z furtką. 3) Zagospodarowanie terenu - Układ komunikacyjny wewnętrzny stanowić będzie wewnętrzna droga dojazdowa z drogi gminnej utwardzonej tłuczniem. Droga ta wykonana będzie z kostki betonowej o gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z betonu. Wzdłuż drogi zaprojektowano chodnik o nawierzchni z kostki betonowej o gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z piasku. Ponadto planuje się wybudowanie miejsc postojowych dla pojazdów osobowych na 6 stanowisk w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej. Parking ten wybudowany będzie z kostki betonowej ażurowej. Dojazd z drogi wewnętrznej na parking wzmocniony będzie kratą trawnikową. Pomiędzy drogą a miejscem parkingowym planowane jest wyodrębnienie miejsca na śmietnik i skład żużla. Miejsce to należy utwardzić kostką betonową o gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z piasku. W części południowej działki zlokalizowano boisko do gry w koszykówkę, siatkówkę i piłkę ręczną o wymiarach 14x28 m. Planuje się wykonanie boiska o nawierzchni z kostki betonowej o gr.8 cm o kształcie prostokątnym i z minimalną fazą. Boisko wyposażone w elementy do gry w koszykówkę, siatkówkę i piłkę ręczną oraz pilkochwyty za bramkami do piłki ręcznej. Pomiędzy budynkiem świetlicy a boiskiem wyodrębniono miejsce do grillowania. Miejsce to należy wykonać z kamienia polnego na podsypce cementowo-piaskowej układanego promieniowo. Pomiędzy świetlicą , boiskiem wielofunkcyjnym a miejscem do grillowania planowane są do wybudowania utwardzone ścieżki 4) Przyłącze wodociągowo-kanalizacyjne. - przyłącze wodociągowe planuje się wykonać z istniejącego wodociągu fi 110 zlokalizowanego na działce. Projektuje się wykonać przyłącze z rur PE szeregu SDR13,6. Włączenie do istniejącego wodociągu poprzez nawiertkę. Ponadto projektuje się zainstalować w studni wodomierzowej 1,2 m żelbetowej wodomierz JS 3,5 dn 25mm. - przyłącze kanalizacyjne - ścieki sanitarne odprowadzone będą kanałem grawitacyjnym do projektowanej pompowni ścieków z pompą ślimakową, skąd ścieki przetłoczone zostaną do istniejącej sieci kanalizacji tłocznej. Przyłącze kanalizacji wykonać z rur fi 160 x 4,7 PCV, natomiast przewód tłoczny wykonać z rur PE 80 szeregu SDR 13,6 o średnicy 40x3,0 mm. 5) Instalacja co i kotłownia -zaprojektowano ogrzewanie centralne, wodne, systemu dwururowego z rozprowadzeniem przewodów rozdzielczych nad stropem. Kocioł centralnego ogrzewania zasilany ma być paliwem stałym - węglem 6) Przyłącze energetyczne - należy wykonać przyłącze energetyczne od usytuowanego na granicy działki nr 51/1 złącza kontrolno-pomiarowego do rozdzielnicy głównej zaprojektowanej w budynku świetlicy Przyłącze energetyczne zostanie wykonane przez Zakład Energetyczny. W ramach tego przyłącza, złącze kablowo-pomiarowe zostanie ustawione na granicy działki 51/1. Wykonanie WLZ od ZK-P do budynku należy do Wykonawcy 7) Zewnętrzne oświetlenie - oświetlenie zewnętrzne wokół budynku, boiska wielofunkcyjnego, miejsca na grila planuje się wykonać lampami parkowymi zasilanymi z rozdzielnicy. Lampy mocowane będą na słupach o wysokości 4 m i sterowane wyłącznikiem zmierzchowym i czasowym. 8 Instalacja odgromowa - projektuje się wykonanie instalacji odgromowej budynku ze zwodem poziomym wykonanym z drutu stalowego ocynkowanego rozmieszczonego na dachu budynku. Dach pokryty będzie dachówka ceramiczną. Przewody odprowadzające prowadzić po ścianach pionowych budynku pod izolacją termiczną. 9) Wyposażenie świetlicy - świetlicę należy wyposażyć w określone poniżej jakościowo i ilościowo elementy: L.p Asortyment Ilość 1 Stół drewniany o wymiarach 90x90 cm 11 2 Krzesła z drewnianym siedziskiem i metalowym stelażem 40 3 Szafa aktowa dwudrzwiowa stojąca o wysokości 180 cm i szerokości 90 cm 2 4 Biurko dwuszafkowe o szerokości 90 cm 1 5 Telewizor LCD o przekątnej 32 1 6 Odtwarzacz DVD 1 7 Wieszak ścienny do umocowania telewizora 1 8 Wieża stereofoniczna HI-FI 1 9 Kuchenka gazowa czteropalnikowa z piekarnikiem elektrycznym 1 10 Butla gazowa na propan-butan z oprzyrządowaniem ( m.in..reduktor, wężyki) 1 11 Chłodziarka o pojemności 180l 1 12 Szafka pod zlewozmywak dwukomorowy 1 13 Szafka wisząca dwudrzwiowa o szerokości 90 cm 1 14 Wieszaki drewniane wiszące z pięcioma haczykami na odzież każdy 3 Drewniane elementy należy wykonać w jednym kolorze, aby stanowiły one jedną całość w obiekcie. Elementy wyposażenia świetlicy nie są wymienione w załączonym do SIWZ przedmiarze. Oferent winien skalkulować wyposażenie na dokumencie, który stanowić będzie załącznik do oferty - kosztorys ofertowy. Realizację zadania przewidziano na okres od kwietnia 2010 roku do czerwca 2011roku., przy czym bezwarunkowo na koniec października 2010 roku należy osiągnąć stan surowy obiektu tj. wykonać prace ziemne, stan zerowy- fundamenty, wybudować ściany oraz wykonać dach. Obiekt w takim stanie będzie przedmiotem odbioru częściowego. Pozytywny odbiór tych prac umożliwi Wykonawcy wystawienie faktury przejściowej za wykonane prace, która płatna będzie w terminie 30 dni od dnia jej dostarczenia do siedziby zamawiającego. Odbiór wszystkich pozostałych elementów przedmiotu zamówienia nastąpi w miesiącu lipcu 2011 roku. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano-wykonawczym, warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, polskimi i branżowymi normami. Wszystkie roboty instalacyjne należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Na wykonawcy spoczywa obowiązek zrealizowania inwestycji pod klucz, uzyskanie decyzji na użytkowanie obiektu i pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz przeszkolenia pracownika eksploatatora kotłowni. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi dokument - dodatek g do SIWZ oraz stanowiąca dodatek i do SIWZ dokumentacja geotechniczna Ponadto załącznikiem do SIWZ jest dodatek f - przedmiar robót. Kosztorys ofertowy należy sporządzić ściśle wg załączonego wzoru - dodatek j bez wprowadzania w nim jakichkolwiek zmian, zarówno pod względem ilościowym jak również zgodnie z kolejnością pozycji w nim zawartych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 10.000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej zamówieniem 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. oświadczenie o spełnianiu art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 7. oświadczenie dotyczące art.24 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 8. oświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (wzór w załączeniu do SIWZ). 9. oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt.9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11. oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 12. oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(wzór w załączeniu do SIWZ., 13. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt.12 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 14. dokumentów stwierdzających, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 15. polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sicienko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9; 86-014 Sicienko woj.kujawsko-pomorskie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 09:00, miejsce: : Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Sicienko ul. Mrotecka 9 pok. 1b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.02.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania 313,322,323 -Odnowa i rozwój wsi- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013...

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.