To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Niedrzwica Duża: Świadczenie usług odśnieżania dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 249285 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235827 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odśnieżania dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2014/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług odśnieżania dróg, będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowy 2014/2015 na terenie Gminy Niedrzwica Duża sprzętem odśnieżającym drogi o nawierzchni twardej oraz drogi o nawierzchni tłuczniowej i gruntowej na szerokość pozwalającą bezpieczne wymijanie nadjeżdżających pojazdów lub odśnieżenie miejsc tzw. mijanek o długości co najmniej 25 mb - o szerokości odśnieżania lub odśnieżaniu tzw. mijanek decyduje pracownik zamawiającego upoważniony do koordynacji akcji odśnieżania. 2.Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 2, poniżej wyszczególnionych części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedna lub kilka części przedmiotu zamówienia. Niedopuszczalne jest złożenie kilku ofert na jedną część przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający postanawia, że świadczenie w/w usług odbywać się będzie przy użyciu: a) w obwodach nr 1 i2: - co najmniej jednej koparko-ładowarki o dwóch osiach napędowych, minimalnej mocy 80KM, wyposażonej w pług przedni boczny o minimalnej szerokości 2 m lub dziobowy, albo - co najmniej jednej koparko-spycharki o dwóch osiach napędowych, minimalnej mocy 80KM, wyposażonej w pług przedni boczny o minimalnej szerokości 2 m lub dziobowy, albo - co najmniej jednego ciągnika z pługiem odśnieżnym przednim bocznym o minimalnej szerokości 2 m lub dziobowym, o dwóch osiach napędowych i minimalnej mocy 80KM; - co najmniej jednej ładowarki o minimalnej mocy 80KM i minimalnej pojemności łyżki 2 m3 4.Przedmiot zamówienia obejmuje teren gminy Niedrzwica Duża podzielony na obwody stanowiące odpowiednie części zamówienia(zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ),: A)CZĘŚĆ NR 1 - OBWÓD NR 1: Radawczyk kol. Pierwsza, Radawczyk Strzeszkowice Małe, Strzeszkowice Duże B)CZĘŚĆ NR 2 - OBWÓD NR 2: Trojaczkowice, Krężnica Jara Strzeszkowice Duże, Niedrzwica Duża ul. Krzywa 5.Usługi wykonywane będą w dniach, w których będzie zachodziła konieczność ich prowadzenia, w tym również w dni wolne od pracy, dni świąteczne, jak też w porze nocnej. Z tytułu wykonywania usług w dni inne niż robocze oraz w porze nocnej wykonawca nie może żądać większego wynagrodzenia. 6.Podana cena oferty jest ceną brutto tj. musi zawierać podatek według obowiązującej stawki oraz wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty pracy sprzętu oraz ludzi go obsługujących, koszty dojazdów do miejsca wykonywania usługi i powrotu, połączeń telefonicznych, czasu przestoju nie spowodowanego przez Zamawiającego, pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi. 7.Wykonawca rozpoczyna i kończy świadczenie usług na telefoniczne wezwanie Wójta Gminy lub pracownika Urzędu Gminy Niedrzwica Duża wyznaczonego przez Wójta Gminy. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. 8.Zaleca się, by Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie, gdzie będzie realizowane zadanie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9.Zamawiający ma prawo przekserować, w razie potrzeby, Wykonawcę do wykonania usługi z danego rejonu na inny rejon. 10.Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia. Podwykonawca zobowiązany jest do posiadania sprzętu o parametrach nie gorszych niż sprzęt Wskazany przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Wykonawca ponosi wówczas solidarna odpowiedzialność z podwykonawcą za realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom, należy w ofercie wskazać, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza ewentualna zmianę podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. UWAGA: 1.Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu winny być złożone odrębnie dla każdej części zamówienia. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje wymaganym sprzętem odrębnym dla każdej części zamówienia. 3.Rozliczenie za wykonane prace nastąpi po przepracowaniu miesiąca kalendarzowego w oparciu o wykaz przepracowanych godzin zatwierdzony przez Zamawiającego. 4.Za usługę wykonana w 2014 roku Wykonawca wystawi fakturę do 10 stycznia 2015 roku. 5.Wykaz przepracowanych godzin winien być złożony do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Zamawiający zastrzega sobie, że przedstawiony wykaz przepracowanych godzin zostanie przez Zamawiającego zweryfikowany z odczytami z systemu GPS. 6.Wykonawca może złożyć fakturę za wykonaną usługę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego szczegółowego wykazu przepracowanych godzin realizacji usługi. 7.Płatność nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury lub rachunku. 8.Zamawiający wyposaży pojazdy Wykonawców w nadajniki GPS. Nadajniki te będą wskazywały Zamawiającemu w szczególności aktualne położenie pojazdu wykonawcy oraz czas wykonywania usługi. Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w oparciu o wskazania nadajnika GPS. Zamawiający na żądanie Wykonawcy może udostępnić wgląd do rejestratora wskazań GPS-u..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług odśnieżania dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2014/2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pol-Kop Wojciech Dorosz, Łęka 77A, puławy, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17314,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12711,60
Oferta z najniższą ceną: 12711,60 / Oferta z najwyższą ceną: 18700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług odśnieżania dróg będących w zarządzie Wójta Gminy Niedrzwica Duża, w sezonie zimowym 2014/2015
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kółko Rolnicze, Radawczyk 76, 24-220 Niedrzwica DUża, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17314,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12925,00
Oferta z najniższą ceną: 12925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NIEDRZWICA DUŻA
więcej: przetargi NIEDRZWICA DUŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.