Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Szczecin: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na dostawę serwerów, komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, komputerów typu notebook wraz z oprogramowaniem, monitorów LCD, drukarek oraz akcesoriów komputerowych do Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 249290 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie , ul. Małopolska 44, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4319100,4319130,4319128, faks 091 4334650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://uksszczecin.bip-e.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na dostawę serwerów, komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, komputerów typu notebook wraz z oprogramowaniem, monitorów LCD, drukarek oraz akcesoriów komputerowych do Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kupno i dostawa serwerów, komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, komputerów typu notebook wraz z oprogramowaniem, monitorów LCD, drukarek oraz akcesoriów komputerowych do Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 44. 2. Szczegółowy opis minimalnych parametrów przedmiotu oraz wielkość zamówienia z podziałem na części oraz wielkość zamówienia określa załącznik nr 5 do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych nie gorszych niż podane w załączniku nr 5 do SIWZ. Pod pojęciem produktu (równoważnego) rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi aplikacjami Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczenie obejmować będzie przywóz towaru do Zamawiającego oraz jego rozładunek i wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.32.34 - 30.23.32.34 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.. 2. Zamawiający ocenia spełnianie warunków określonych w pkt. l zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, których wykaz zawiera rozdział VIII SIWZ. W przypadku braku któregokolwiek z wymienionych w rozdziale VIII dokumentów lub złożenia dokumentów nieczytelnych Zamawiający wzywa tych wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Jeżeli w wyznaczonym terminie Wykonawca nie uzupełni wymaganych dokumentów podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi spełnić warunek niewykluczenia z postępowania opisany w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie mu zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) oferty Wykonawcy - wypełnionego i podpisanego formularza oferty (z ceną ostateczną brutto rozumianą jako sumę wartości wszystkich pozycji określonych w formularzu cenowym) wraz z oświadczeniami - wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) wypełnionego i podpisanego formularza cenowego (zgodnie w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji), c) oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo odpisu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) umowy spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez przedsiębiorców występujących jako spółka cywilna, h) umowy konsorcjum w przypadku składania oferty przez konsorcjum; umowa konsorcjum musi zawierać: - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. i) pełnomocnictwa, w przypadku gdy oferent jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym, j) opisu potwierdzającego spełnianie warunków i parametry techniczne zaoferowanego sprzętu zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 litera d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uksszczecin.bip-e.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie
ul. Małopolska 44, 70- 515 Szczecin
pok. 0.02.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie ul. Małopolska 44, 70- 515 Szczecin pok. 0.03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.