Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-12
Kędzierzyn-Koźle: Zakup samochodu terenowego dla potrzeb Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie - Koźlu
Numer ogłoszenia: 249342 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu , ul. Chełmońskiego 1, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4722360, faks 77 4722361.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.k-k.uzs.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu terenowego dla potrzeb Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie - Koźlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego rok produkcji 2012 spełniającego aktualne wymogi techniczne określone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 ze zmianami) oraz następujące warunki: Nadwozie i wnętrze 1. Kolor nadwozia- czarny metalik, 2. Rodzaj nadwozia - 5 drzwiowe, 7 osobowe ze zintegrowaną częścią bagażową, nadwozie pełne typu VAN, 3. Relingi dachowe, 4. Przyciemnione szyby boczne i tylna, 5. Elektrycznie otwierany i przysłaniany dach, 6. Zasłona części bagażowej (roleta-półka), 7. Siedzenia rzędu II i III składane na płasko, 8. Regulowana kierownica, 9. Regulacja foteli przednich w pionie, poziomie + oparcia + podgrzewane fotele, tapicerka skórzana, 10. Poduszki bezpieczeństwa przednie kierowcy i pasażera + boczne kurtyny z przodu i z tyłu, 11. Klimatyzacja dwustrefowa automatyczna z systemem filtrów z oddzielnym systemem sterowania stref, 12. Centralny zamek sterowany pilotem, 13. System inteligentnego kluczyka (otwieranie i uruchamianie samochodu bez użycia klucza) 14. Auto alarm fabryczny + immobilizer, 15. Ksenonowe lampy przednie z systemem samopoziomowania i spryskiwaczami + czujnik zmierzchu, 16. Lampy halogenowe przednie, 17. Lampa ręczna typu szperacz, 18. Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, podgrzewane i składane w kolorze nadwozia, 19. Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, 20. Elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, 21. Tylna szyba podgrzewana z wycieraczką i spryskiwaczami, 22. Komputer pokładowy, 23. Czujnik deszczu, 24. Czujniki parkowania przód i tył, 25. Kamera cofania, 26. Radioodtwarzacz CD, MP3 z RDS i portem USB, złączem AUX i iPod, 27. Nawigacja GPS menu w języku polskim z mapami i możliwością aktualizacji na dużym ekranie min. 7 cali 28. Gumowe dywaniki podłogowe + dywanik części bagażowej 29. Tempomat, 30. Zestaw głośnomówiący do telefonu, 31. Obowiązkowe wyposażenie techniczne (trójkąt, apteczka, gaśnica, kamizelki) wraz z kołem zapasowym pełnowymiarowym i zestawem narzędzi. Silnik i układy jezdne i hamulcowe oraz wspomagające 1. Silnik spełniający wszelkie standardy wg normy Euro 5, 2. Silnik wysokoprężny o pojemności do 3000 cm3 z momentem obrotowym min. 450 Nm i mocy do 200 KM, 3. Skrzynia biegowa manualna 6 biegowa, 4. Reduktor mocy na skrzyni biegów, 5. Napęd 4 x 4 w pełnym zakresie prędkości, 6. Rozstaw osi min 2850 mm, 7. Aktywny mechanizm różnicowy, 8. System kontroli trakcji ESP, 9. Układ hamulcowy z ABS i systemem EBD, 10. System wspomagający przy ruszaniu pod górę, 11. Hak holowniczy zdejmowany, 12. Możliwość ciągnięcia przyczepy min 3000 kg, 13. Wyciągarka z liną i hakiem, 14. Zestaw kół z oponami M+S oraz letnimi 15. Gwarancja mechaniczna 3 lata lub 100000 km + perforacja 12 lat, 16. Ubezpieczenie AC- OC -NW na okres 1 roku 17. Pojazd z przebiegiem do 30 km..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V ust. 1 - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.), 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V ust. 2 - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.k-k.uzs.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu
47-206 Kędzierzyn-Koźle, ul. Chełmońskiego 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu 47-206 Kędzierzyn-Koźle, ul. Chełmońskiego 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku - 4 części zamówienia
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg w latach 2025 - 2027
- Dostawa materiałów biurowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 4 zadania częściowe
- Budowa ul. Astrów w Kędzierzynie-Koźlu.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.