Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Wejherowo: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 249346 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wejherowie , ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5729411, 5729414, faks 058 5729402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej jedną osobą legitymującą się uprawnieniami zawodowymi w zakresie szacowania nieruchomości (zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może dotyczyć następujących zdarzeń: 1) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w takim wypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów; bez zmiany ceny ofertowej, 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) wystąpienia konieczności zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie - w takim przypadku termin realizacji usługi może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, pok. 131.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, Biuro Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb przekształcenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 11 operatów szacunkowych dla potrzeb przekształcenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia odszkodowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 14 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia odszkodowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb zwrotu nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych dla potrzeb zwrotu nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego dla potrzeb sprzedaży nieruchomości na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego dla potrzeb sprzedaży nieruchomości na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- UTRZYMANIE POWIERZCHNI DARNIOWYCH NA TERENIE LOTNISK WOJSKOWYCH
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1406G Kielno-Kowalewo"
- Dostawa samochodu ciężarowo-osobowego z podwójną kabiną i zabudową skrzyniową dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wejherowie
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu wejherowskiego, mieszankami mineralno - asfaltowymi frakcji 0/12 mm na gorąco
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z łyżką.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1406G Kielno - Kowalewo - etap III
więcej: przetargi w Wejherowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.