Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-23
Łódź: Organizacja szkoleń w zakresie zarządzania zasobami informatycznymi i projektami
Numer ogłoszenia: 249350 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń w zakresie zarządzania zasobami informatycznymi i projektami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja szkoleń w zakresie zarządzania zasobami informatycznymi i projektami . Całość zamówienia podzielona została na pięć części: Część 1: Organizacja i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń z zakresu produktów Microsoft. Część 2: Organizacja i przeprowadzenie autoryzowanego szkolenia z zakresu technologii NetApp. Część 3: Organizacja i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z zakresu oprogramowania VEEM. Część 4: Organizacja i przeprowadzenie autoryzowanego szkolenia z zakresu metodyki PRINCE2R. Część 5: Organizacja i przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń z zakresu produktów Fortinet. 1. Wymagania zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia oraz szczegółowy opis szkoleń w ramach poszczególnych zadań został określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. W koszt szkoleń wykonawca musi wliczyć: a) zapewnienie sal wykładowych wyposażonych w stanowiska komputerowe, których liczba odpowiada liczbie uczestników szkolenia i wykładowców na czas trwania szkolenia, b) napoje: woda gazowana i niegazowana na stolikach oraz kawę, herbatę i ciasteczka podczas przerw w czasie zajęć, c) zapewnienie autoryzowanych materiałów szkoleniowych dostarczonych wszystkim uczestnikom szkolenia najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych w języku polskim lub angielskim odpowiadających zakresowi merytorycznemu poszczególnych szkoleń w postaci skryptów, podręczników umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przekaże każdemu z kursantów na własność. Zamawiający dopuszcza wersję elektroniczną materiałów. e) wydanie przeszkolonym uczestnikom w ostatnim dniu szkolenia certyfikatu (dyplomu) ukończenia szkolenia, f) koszty dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia osób prowadzących zajęcia w przypadku prowadzenia zajęć poza siedzibą Wykonawcy, 3. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 5 zadań. 5. W przypadku nakładających się terminów szkoleń, Wykonawca na prośbę Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić inny termin szkolenia, a jeżeli mimo to szkolenie nie będzie się mogło odbyć, Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z danego szkolenia, nie ponosząc z tego tytułu żadnych konsekwencji finansowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość szkolenia w siedzibie zamawiającego tj. Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą wykonywały zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: - w zakresie części 1 w zał. nr 7 do SIWZ Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym wykładowcą (trenerem), który przeprowadził minimum 3 (trzy) szkolenia w zakresie produktów Microsoft. Zamawiający wymaga aby prowadzący szkolenia byli certyfikowanymi wykładowcami. - w zakresie części 2 w zał. nr 7 do SIWZ Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym wykładowcą (trenerem), który przeprowadził minimum 3 (trzy) szkolenia w zakresie technologii NetApp. Zamawiający wymaga aby prowadzący szkolenia byli certyfikowanymi wykładowcami. - w zakresie części 3 w zał. nr 7 do SIWZ Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym wykładowcą (trenerem), który przeprowadził minimum 3 (trzy) szkolenia w zakresie oprogramowania VEEM. Zamawiający wymaga aby prowadzący szkolenia byli certyfikowanymi wykładowcami. - w zakresie części 4 w zał. nr 7 do SIWZ Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym wykładowcą (trenerem), który przeprowadził minimum 3 (trzy) szkolenia w zakresie metodyki PRINCE2. Zamawiający wymaga aby prowadzący szkolenia byli certyfikowanymi wykładowcami. - w zakresie części 5 w zał. nr 7 do SIWZ Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym wykładowcą (trenerem), który przeprowadził minimum 3 (trzy) szkolenia w zakresie produktów Fortinet. Zamawiający wymaga aby prowadzący szkolenia byli certyfikowanymi wykładowcami. oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełnione załączniki do SIWZ, dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Odległość od ośrodka szkolenia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 34 - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Innowacyjna Gospodarka, Narodowa Strategi Spójności - POIG.02.03.01-00-040/13.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń z zakresu produktów Microsoft..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń z zakresu produktów Microsoft: Lp. Kod kursu: Nazwa kursu Czas trwania Liczba uczestników 1. MS 10969: Active DirectoryR Services with Windows ServerR 5 dni 2 2. MS 20331: Nazwa kursu: Core Solutions of Microsoft SharePoint Server 2013 5 dni 2 3. O-08 2013: Microsoft Excel 2013 średniozaawansowany 2 dni 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odległość od ośrodka szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie autoryzowanego szkolenia z zakresu technologii NetApp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa kursu Czas trwania Liczba uczestników 1. Basic NetApp Configuration and Administration 2 dni 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odległość od ośrodka szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z zakresu oprogramowania VEEM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z zakresu oprogramowania VEEM. Lp. Nazwa kursu Czas trwania Liczba uczestników 1. Veeam Certified Engineer (VMCE8)(V8) 3 dni 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odległość od ośrodka szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie autoryzowanego szkolenia z zakresu metodyki PRINCE2R..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie autoryzowanego szkolenia z zakresu metodyki PRINCE2R. Lp. Kod szkolenia: Nazwa kursu Czas trwania Liczba uczestników 1. ZP-F+ P2A: Prince2 Foundation oraz Practitioner 5 dni 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odległość od ośrodka szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń z zakresu produktów Fortinet..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie autoryzowanych szkoleń z zakresu produktów Fortinet. Lp. Kod szkolenia: Nazwa kursu Czas trwania Liczba uczestników 1. NSE4: FortiGate Multi-Threat Security Systems I 2 dni 1 2. NSE5: FortiAnalyzer Network Security Reporting 1 dzień 1 3. NSE6: FortiMail Email Security 2 dni 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Odległość od ośrodka szkolenia - 5
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.