Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Elbląg: DOSTAWA SPRZĘTU ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO ORAZ INSTALACJA SYSTEMU ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO BUDYNKÓW CKiWM ŚWIATOWID W ELBLĄGU ZGODNIE Z GOTOWYM PROJEKTEM (MD-3/2008)
Numer ogłoszenia: 249377 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Współpracy Międzynarodowej "Światowid" , Plac Kazimierza Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6112050, 6112082, fax. 055 6112060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO ORAZ INSTALACJA SYSTEMU ZABEZPIECZENIA TECHNICZNEGO BUDYNKÓW CKiWM ŚWIATOWID W ELBLĄGU ZGODNIE Z GOTOWYM PROJEKTEM (MD-3/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę sprzętu zgodnie z zestawieniem Zamawiającego; b) instalację systemu zabezpieczenia technicznego w obiektach CKiWM ŚWIATOWID (Pl. K. Jagiellończyka 1 oraz ul. Browarna 80) zgodnie z projektem; c) zapewnienie oprogramowania systemów bezpieczeństwa, uruchomienie i przetestowanie prawidłowości działania systemów w obu obiektach CKiWM ŚWIATOWID oraz opracowanie i uruchomienie oprogramowania do wizualizacji SSW; d) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników CKiWM ŚWIATOWID w zakresie korzystania i obsługi systemu, a w szczególności administratora w zakresie wykonanych systemów bezpieczeństwa; e) kwartalną konserwację systemów zabezpieczenia technicznego w okresie gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym podział zamówienia na etapy) stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: zamówienie podzielone zostało na 2 etapy. Zakres obu etapów opisany został w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: Warunki formalne O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 Ustawy Pzp; Warunki merytoryczne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali 3 podobne zamówienia. Za podobne uznaje się zamówienia o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności oraz wartości min. 100.000,00 zł każde. 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. których co najmniej jeden pracownik odpowiedzialny za organizację i nadzorowanie realizacji zamówienia posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, upoważniającą do wykonywania czynności określonych w art. 3 ust.2 i art. 29 ust. 1 aktualnej ustawy o ochronie osób i mienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 150.000,00 zł; b) osiągnęli średnioroczny przychód ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - w wysokości 150.000 zł. 4) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć: dokumenty potwierdzające spełnianie warunków formalnych a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie o spełnianiu formalnych warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ). dokumenty potwierdzające spełnianie warunków merytorycznych a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wybór formy potwierdzenia należytego wykonania zamówień należy do Wykonawcy, mogą to być m.in.: listy referencyjne, protokoły odbioru potwierdzenia dokonania płatności); b) licencja pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia upoważniająca do wykonywania czynności określonych w art. 3 ust.2 i art. 29 ust. 1 aktualnej ustawy o ochronie osób i mienia; c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Część sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. UWAGA: Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. e) oświadczenie o spełnianiu merytorycznych warunków udziału w postępowaniu w zakresie (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ). Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zagraniczni zobowiązani są złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: a) dokumenty wystawione w ww. kraju, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wybór formy potwierdzenia należytego wykonania zamówień należy do Wykonawcy, mogą to być m.in.: listy referencyjne, protokoły odbioru potwierdzenia dokonania płatności); c) licencja pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia upoważniająca do wykonywania czynności określonych w art. 3 ust.2 i art. 29 ust. 1 aktualnej ustawy o ochronie osób i mienia; d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Część sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. UWAGA: Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. f) oświadczenie o spełnianiu formalnych warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ); g) oświadczenie o spełnianiu merytorycznych warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - termin wystawienia oświadczeń odpowiada wymaganym terminom wystawienia dokumentów, które te oświadczenia zastępują..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiatowid.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Współpracy Międzynarodowej ŚWIATOWID
Plac Kazimierza Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg
pokój 31.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kultury i Współpracy Międzynarodowej ŚWIATOWID Plac Kazimierza Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg pokój 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/2/2025 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu
- Usługa kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu położonych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- Dostawa i montaż taśm tkaninowo - gumowych przenośnikowych do sortowni Zakładu Utylizacji Odpadów w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Żłobka nr 5 przy ul. Kalenkiewicza 25 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Korczaka 34 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności pub(...)
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
- Odbudowa budynku z Dąbrówki - II etap
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
- Budowa zespołu klubów dziecięcych wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowogrodzie Bobrzańskim przy ul. Unii Europejskiej/Tęczowej na działce nr 650/32, obręb 0001, jedn. ew. 080905_4 Nowogród Bobrzański
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.