Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-04
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego w ZAKRESACH I-IV
Numer ogłoszenia: 24938 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w ZAKRESACH I-IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w ZAKRESACH I-IV Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, spełniać normy CE. Wszystkie broszury, instrukcje instalacyjne i gwarancje mają być w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia Określone w niniejszej SIWZ parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Dostawa: Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby WORD w Katowicach, przy ul. Francuskiej 78. Dostawa zostanie potwierdzona przygotowanym przez Wykonawcę i podpisanym obustronnie protokołem zdawczo odbiorczym /bez zastrzeżeń/ który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. ZAKRES I 1. Zestawy komputerowe - 15 szt. 2. Mobilny router z modemem 3G 4 szt. 3. Mysz laserowa - złącze typu - USB, 50 szt. 4. Klawiatura - - 10 szt. 5. Pendrive - 8GB 40 szt. 6. Pendrive - 64 GB USB 3.0 5 szt. 7. Monitor LED 24 cale - 3 szt. 8. Monitor LED 27 cali 3 szt 9. Dysk wewnętrzny 2,5 cala SATA III 10 szt. 10. MS Office Standard 2013 MOLP PL - 15 licencji 11. Dyski HDD - format 3,5 cala - 2 szt. 12. Przedłużacz USB 3.0 - 10 szt. 13. Drukarka przenośna atramentowa - 2 szt. 14. Drukarka laserowa kolorowa - - 1 szt. ZAKRES II Dyski serwerowe 1. Dyski wraz z kieszeniami umożliwiającymi montaż w serwerze HP 2 szt. 2. Dyski wraz z kieszeniami umożliwiającymi montaż w serwerze HP 2 szt. 3. Dyski wraz z kieszeniami umożliwiającymi montaż w serwerze HP 2 szt. ZAKRES III 1. Rama podwójna rack 19 cala wysokość 42U, głębokość min. 600mm - 2 szt. 2. Półka do szafy 19 cala głębokość min 550 mm do max. głębokości zaoferowanego stelaża, wysokość 1U, montaż półki na wszystkich słupach szafy - 4 szt. ZAKRES IV Rejestrator - 1 szt. Gwarancja dotyczy ZAKRESÓW I - IV Zadanie I 36 miesięcy - poz.: 1,5,6,7,8 24 miesiące - poz.: 2,3,9,11 12 miesięcy - poz.: 4,13,14 Poz. 10 -Licencja dożywotnia Poz. 12 - gwarancja producenta Zadanie II - 36 miesięcy Zadanie III - gwarancja producenta Zadanie IV - 12 miesięcy Wszystkie zakupione dyski twarde zarówno w zestawach jak i oddzielnie w przypadku uszkodzenia pozostają u zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0, 48.62.40.00-8, 30.21.40.00-2, 30.23.00.00-0, 30.23.30.00-1, 30.23.31.80-6, 30.23.70.00-9, 30.23.74.10-6, 32.42.20.00-7, 31.64.40.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium dla ZAKRESU I i II zgodnie z art. 45 ustawy PZP dla ZAKRESU I w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100) dla ZAKRESU II: w wysokości 350,00 zł (słownie trzysta pięćdziesiąt 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach w: BANK BPH S.A. nr konta: 31 1060 0076 0000 3210 0021 4386 tytuł przelewu /wadium w przetargu dostawę sprzętu komputerowego dla WORD w Katowicach ZAKRES I i/lub ZAKRES II/ 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej: /Wadium do przetargu na dostawę sprzętu komputerowego dla WORD w Katowicach ZAKRES I i/lub ZAKRES II / w Sekretariacie WORD w Katowicach przy ul. Francuskiej 78. 4. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W uzasadnionych sytuacjach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, co do przedmiotu umowy, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z faktu, że przedmiot umowy określony w ofercie Wykonawcy z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w SIWZ oraz złożonej ofercie. Ewentualne zmiany kosztów obciążają Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach, 40-507 Katowice
ul. Francuska 78. Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach, 40-507 Katowice ul. Francuska 78. SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKRES I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES I 1. Zestawy komputerowe - 15 szt. 2. Mobilny router z modemem 3G 4 szt. 3. Mysz laserowa - złącze typu - USB, 50 szt. 4. Klawiatura - - 10 szt. 5. Pendrive - 8GB 40 szt. 6. Pendrive - 64 GB USB 3.0 5 szt. 7. Monitor LED 24 cale - 3 szt. 8. Monitor LED 27 cali 3 szt 9. Dysk wewnętrzny 2,5 cala SATA III 10 szt. 10. MS Office Standard 2013 MOLP PL - 15 licencji 11. Dyski HDD - format 3,5 cala - 2 szt. 12. Przedłużacz USB 3.0 - 10 szt. 13. Drukarka przenośna atramentowa - 2 szt. 14. Drukarka laserowa kolorowa - - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0, 48.62.40.00-8, 30.21.40.00-2, 30.23.00.00-0, 30.23.30.00-1, 30.23.31.80-6, 30.23.70.00-9, 30.23.74.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKRES II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyski serwerowe 1. Dyski wraz z kieszeniami umożliwiającymi montaż w serwerze HP 2 szt. 2. Dyski wraz z kieszeniami umożliwiającymi montaż w serwerze HP 2 szt. 3. Dyski wraz z kieszeniami umożliwiającymi montaż w serwerze HP 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKRES III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rama podwójna rack 19 cali wysokość 42U, głębokość min. 600mm - 2 szt. 2. Półka do szafy 19 cali montaż półki na wszystkich słupach szafy - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKRES IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin - 5
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa z instalacją i uruchomieniem urządzeń do obróbki sygnału video na potrzeby realizacji obrazu w trakcie wydarzeń artystycznych
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laserów przemysłowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.