eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa materiałów promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Kielce: Dostawa materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 249393 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211787 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego artykułów promocyjnych składających się na przedmiot zamówienia tj.: Długopis automatyczny- 5 000 szt., Notes A5-2 000 szt., Notes A4- 2 000 szt., Segregator- 1 000 szt., Torba materiałowa-2 000 szt., Torba papierowa-1000 szt., Smycz- 2 000 szt., Balon wraz z zatyczką i patyczkiem -4000 szt., Kredki 12 kolorów- 2 000 szt, Gra domino-1 500 szt., Kalendarz książkowy A5-300 szt., Kalendarz książkowy A6-300 szt., Kalendarz trójdzielny-300 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający nie podzielił zamówienie na części i nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na artykuły promocyjne oznaczeń, tj. napisów, logo NSS i logo UE, logo Główny Punkt Informacyjny o Funduszach Europejskich wskazanych dla kaSdej pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ. Wzory oznaczeń zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Wzory oznaczeń są zgodne z wytycznymi zawartymi w Księdze Identyfikacji Narodowej NSS 2007/2008 (http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ZPFE/Documents/Zalacznik_1_Ksiega_identyfikacji_wizualnej.pdf). 5.Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej,jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.97.92 - Kalendarze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 69200 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i BudSetu Państwa, na mocy Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie województwa świętokrzyskiego systemu informacji o funduszach europejskich nr DIP/DEF -VIII/POPT/04/526/08, zawartego w dniu 9 stycznia 2009 r. pomiędzy Ministrem Rozwoju Regionalnego i Samorządem Województwa Świętokrzyskiego, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Halina Zaleńska Pracownia Reklamy AD, ul. Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 69200
  • Oferta z najniższą ceną: 69200 oferta z najwyższą ceną: 69200
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.