eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawę nowego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Jelenia Góra: Dostawę nowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 249393 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA , ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7552064 w.4026, fax. 075 7551093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.ta.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę nowego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu medycznego dla SP ZOZ SANATORIUM MSWiA w Jelniej Górze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00 - Elektrokardiogram 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 36.40.00.00 - 36.40.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, który ubiega się o zamówienie, musi spełnić łącznie następujące warunki, dopuszczone i zawarte w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r., tzn. wykonawca : - Oświadczy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; -Dla wykazania, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączy dokument określony w pkt.9.1 lit.b SIWZ. -Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie nr 9.1 SIWZ. Z treści wymaganych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. -Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 8.2 SIWZ, każdy z wykonawców wchodzący w skład konsorcjum musi oddzielnie złożyć dokument określony w pkt.9.1 lit.b SIWZ, wykazując nim, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9Wymagane dokumenty: a) dla wymogu z pkt.8.1 SIWZ, wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); b) dla wymogu z pkt.8.2 SIWZ, wykonawca dołączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Dokumenty określone w pkt.9.1 SIWZ, potwierdzające spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (tzn. z opisem - za zgodność z oryginałem) przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Poświadczenie za zgodność winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). -W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy wraz z ofertą złożyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-agat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-560 Jelenia Góra ul. Cervi 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W JELENIEJ GÓRZE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.