Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Łuków: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SPZOZ W ŁUKOWIE
Numer ogłoszenia: 249397 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie , ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SPZOZ W ŁUKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Elektroda do kardiomonitorów EKG, żel do EKG, żel do USG, ostrza chirurgiczne, stetoskop, próżnociąg położniczy; Pakiet nr 2 - Papier do rejestratora, papier do: USG, EKG, KTG, papier do defibrylatora; Pakiet nr 3 - Błony mammograficzne, błony RTG niebieskoczułe, starter wywoływacza utrwalacz RTG, wywoływacz RTG; Pakiet nr 4 - Film do kasetki laserowej, płyta obrazowa rtg, kaseta z płytami obrazowymi; Pakiet nr 5 - Kołnierz ortopedyczny, staza automatyczna, szczoteczki do cytologii, aparat do mierzenia ciśnienia, wziernik uszny, koperta na błony RTG, termometr elektryczny, itp.; Pakiet nr 6 - Elektroda do aparatów do elektroterapii, membrana gumowa, turbina jednorazowego użytku, mankiety do kardiomonitorów, resuscytator dla dzieci i dorosłych , szyny, taca na kieliszki itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia i certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie RP i do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. Opakowania muszą zawierać etykiety zewnętrzne w języku polskim. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności minimum trzymiesięczny lub 2/3 terminu ważności określonego przez producenta..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3050 zł.(trzy tysiące pięćdziesiąt złotych) dla całości zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o dopuszczeniu produktów leczniczych do obrotu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - ocena techniczna (jakość usługi) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w szczególności: 1. zastąpienia asortymentu objętego niniejszą umową odpowiednikiem w przypadku: a. zaprzestania produkcji asortymentu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą, niż cena asortymentu objętego umową, b. wstrzymania produkcji, wycofania z obrotu asortymentu bądź jego braku z innych przyczyn, nie zawinionych przez Wykonawcę. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego, podając przyczynę braku asortymentu wraz z informacją o wszystkich odpowiednikach brakującego asortymentu występujących w obrocie oraz zobowiązany jest zaproponować Zamawiającemu dostarczanie odpowiednika brakującego asortymentu po cenie nie wyższej od ceny określonej w umowie. Odpowiednik brakującego asortymentu musi posiadać takie same parametry i właściwości oraz co najmniej taką samą jakość co asortyment zastępowany, c. przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, d. wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego, udoskonalonego bądź nowej generacji asortymentu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena asortymentu objętego umową. 2.Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.spzoz.lukow.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 03.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa preparatów do dezynfekcji do SPZOZ w Łukowie
- ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2025 ROKU
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.