Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Zawiercie: Dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 12 pakietów ( zadań).
Numer ogłoszenia: 249439 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 12 pakietów ( zadań)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1-12. Łącznie 50 pozycji zgrupowanych w 12 pakietach: Pakiet nr 1 - Bielizna operacyjna, - dwu warstwowa - 2 pozycje Pakiet nr 2 - Sterylna bielizna operacyjna - okulistyka , - 2 pozycje Pakiet nr 3 - Sterylna bielizna operacyjna - ginekologia - 2 pozycje Pakiet nr 4 - Sterylna bielizna operacyjna - trzy warstwowa- Blok Opracyjny - 4 pozycje Pakiet nr 5 - Sterylne serwety i elementy dodatkowe - /Blok Operacyjny , SOR - 11 pozycji Pakiet nr 6 - Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycja Pakiet nr 7- Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Bloku Operacyjnego, Bloku Operacyjnego Okulistyki, SOR- 1 pozycja Pakiet nr 8 - Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Ginekologii- 1 pozycja Pakiet nr 9 - Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycje Pakiet nr 10 - Komplet chirurgicznymęski.damski - 3 pozycje Pakiet nr 11 - Bielizna niesterylna / Blok Operacyjny - 2 pozycje Pakiet nr 12 Biel;izna j. użytku:maska,czepek, folie - 19 pozycji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż : Pakiet nr 1 - 42.700,00 zł. Pakiet nr 2 - 23.100,00 zł. Pakiet nr 3 - 46.000,00 zł. Pakiet nr 4- 67.000,00 zł. Pakiet nr 5 - 26.800,00 zł. Pakiet nr 6 - 25.100,00 zł. Pakiet nr 7 - 46.600,00 zł. Pakiet nr 8- 6.300,00 zł. Pakiet nr 9 - 10.200,00 zł. Pakiet nr 10- 14.300,00 zł. Pakiet nr 11- 16.300,00 zł. Pakiet nr 12- 110.800,00 zł. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:- poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złozyć wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę . Na dokumentach należy zaznaczyć, której pozycji dotyczą. - w przypadku pieluch dla dzieci, jeżeli nie są zarejestrowane jako wyrób medyczny , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i używania - oświadczenie o wyrobie niemedycznym oraz opinia P.Z.H. - katalog/folder lub ulotka wraz z próbnikiem oferowanego materiału, z którego wykonana jest bielizna, z oznaczeniem, której pozycji dotyczy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty - wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( o ile dotyczy),- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: a) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, b) w zakresie zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku: - zmiany ustawowej stawki Vat. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania , w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni , że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna 2 -warstwowa dla Bloku Operacyjnego i SOR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna bielizna operacyjna 2 -warstwowa dla Bloku Operacyjnego i SOR - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Okulistycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Okulistycznego- 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego- 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna - 3 warstwowa dla Bloku Operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna bielizna operacyjna - 3 warstwowa dla Bloku Operacyjnego- 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sterylne serwety i elementy dodatkowe dla Bloku Operacyjnego i SOR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne serwety i elementy dodatkowe dla Bloku Operacyjnego i SOR - 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sterylne fartuchy chirurgiczne/SMS / dla Bloku Operacyjnego ,Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego, SOR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne fartuchy chirurgiczne/SMS / dla Bloku Operacyjnego ,Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego, SOR - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylne fartuchy chirurgiczne/SMS /dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne fartuchy chirurgiczne/SMS /dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komplet chirurgiczny męski/damski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet chirurgiczny męski/damski- 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Bielizna niesterylna dla Bloku Operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna niesterylna dla Bloku Operacyjnego - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bielizna j. użytku: maska, czepek, folie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna j. użytku: maska, czepek, folie- 19 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych - 5
- 3. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego jako nośnika do remontera drogowego (powtórzone postępowanie).
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Przebudowa dachu szkolnej hali sportowej przy ZSO im. Stefana Żeromskiego przy ul. Wojska Polskiego 55 w Zawierciu
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej poprzez zabudowę przepompowni ścieków w Zespole Szkół im. S. Staszica w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Dostawy sukcesywne bielizny pościelowej oraz odzieży dla personelu medycznego
- Dostawy bielizny operacyjnej jednorazowej
- Dostawa obłożeń chirurgicznych, wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny i folii
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.