To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-13
Łebień: Wykonanie podłogi sportowej w Sali Gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łebieniu
Numer ogłoszenia: 249496 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138583 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Łebieniu, Łebień 93A, 84-351 Łebień, woj. pomorskie, tel. 0-59 8611946, faks 0-59 8611946.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podłogi sportowej w Sali Gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łebieniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu podłogi sportowej o systemie nawierzchni powierzchniowo elastycznej w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łebieniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa z kwietnia 2012, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, (Załącznik Nr 5 do SIWZ.) stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy wycenie robót, a następnie przy ich realizacji, dokumentem nadrzędnym w stosunku do przedmiarów robót jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. W ramach zadania przewiduje się wykonanie: Nawierzchnię wykonać z jednorodnej-jednowarstwowej wykładziny PCV typ sportowego, którą po ułożeniu należy zaimpregnować stosownym gruntem w celu właściwej eksploatacji tj. wykonać powłokę ochronną. Nawierzchnia zapewnić ma warunki do gier zespołowych np. koszykówki ( atest FIBA), piłki ręcznej, siatkówki, zajęć gimnastycznych dla dzieci, dorosłych oraz osób niepełnosprawnych. Nawierzchnia powinna zapewniać również odporność na zarysowania od stołów i krzeseł. Wykładzina PCV musi spełniać parametry: - grubość od 3 mm do 4 mm, - połysk min. 11,0% - śliskość min. 90 - odporność ogniowa min Dfl-s1 - odporność na ścieranie max. 0,5g - amortyzacja wstrząsów min. 60% - odkształcenia pionowe max. 5,0 mm - pionowe odbicie piłki min. 87% - obciążenia tłoczne min. 0,35mm -brak uszkodzeń. Przed wbudowaniem wykładziny Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć odpowiednie próbki z kompletem atestów oraz certyfikatów. 3. Przekazanie terenu budowy odbędzie się po wykonaniu podkładu betonowego przez gminny zakład Usług Komunalnych. 4. Do przedmiotu zamówienia należą również wszystkie czynności pomocnicze związane z realizacją przedsięwzięcia budowlanego. 5. Wykonawca jest zobowiązany również do: 5.1. zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt, 5.2. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mającego związek z prowadzonymi robotami, 5.3. pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich. 5.4. przywrócenia do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów, 5.5. koszt wykonania niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych; 5.6. Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich składowania lub utylizacji łącznie z kosztami utylizacji. Jako wytwarzający odpady jest zobowiązany do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.z 2001r. Nr 62, poz. 627 z późn.zm. oraz Ustawy o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62,poz. 628 z późn.zm.) 5.7. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm branżowych, przepisów prawa budowlanego, dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. W przypadku wystąpienia sprzeczności między przedmiarami robót, dokumentacja techniczną a specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, nadrzędnym dokumentem jest projekt. 5.8. Usuwania wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu sie z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 5.9. Podjęcia pełnej odpowiedzialności za wyrządzone szkody podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ponadto materiały winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN, lub norm innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 5.10.1. europejskie aprobaty techniczne, 5.10.2. wspólne specyfikacje techniczne, 5.10.3. normy międzynarodowe, 5.10.4. inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 5.11. Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 5.12. Sporządzenia dokumentacji powykonawczej: 2 egz. 5.13. Zapewnienia zaplecza budowy we własnym zakresie. 5.14. Pokrycia kosztów zasilenia budowy w niezbędne media. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia celem uzyskania wszystkich koniecznych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia oraz niedoszacowanie ceny ryczałtowej oferty. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i estetycznych. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć i spełniać minimalne wymogi określone w projekcie - nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 10 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres rękojmi za wady wynosi 12 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych oraz uznaniu je za należycie wykonane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INVEST-BIURO B.Ważny, P. Ważny 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 6, 35-301 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121890,00
Oferta z najniższą ceną: 121890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140448,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Przebudowa, rozbudowa szkoły ze zmianą sposobu użytkowania na zakład przyrodoleczniczy w Fredropolu z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
- Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb utworzenia placówki Senior Plus w miejscowości Zawada
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.