Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-24
Szczecin: Dostawa pościeli i odzieży medycznej dla SPS ZOZ Zdroje
Numer ogłoszenia: 24949 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pościeli i odzieży medycznej dla SPS ZOZ Zdroje.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli i odzieży medycznej dla SPS ZOZ Zdroje. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na części zwane pakietami. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę obejmującą dowolnie wybraną liczbę pakietów. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Pościel 2. Nr 2 Piżamy 3. Nr 3 Koce 4. Nr 4 Kołdry, poduszki 5. Nr 5 Odzież operacyjna 6. Nr 6 Pokrowce na materace 7. Nr 7 Odzież szpitalna 8. Nr 8 Ubranie chirurgiczne 9. Nr 9 Odzież medyczna..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 33.19.90.00-1, 18.31.83.00-4, 39.61.10.00-7, 39.61.61.20-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie główne dostawy. Za dostawę potwierdzającą warunek Zamawiający uzna, realizację dostaw polegających na dostawie pościeli, bielizny szpitalnej, operacyjnej, chirurgicznej, rożków niemowlęcych i odzieży medycznej, z których co najmniej jedna jest o wartości nie mniejszej niż: Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu za kwotę brutto, co najmniej 1. Nr 1 Pościel 40 000,00 zł; 2. Nr 2 Piżamy 25 000,00 zł; 3. Nr 3 Koce 7 000,00 zł; 4.Nr 4 Kołdry, poduszki 5 000,00 zł; 5. Nr 5 Odzież operacyjna 17 000,00 zł; 6. Nr 6 Pokrowce na materace 6 000,00 zł; 7. Nr 7 Odzież szpitalna 10 000,00 zł; 8. Nr 8 Ubranie chirurgiczne 14 000,00 zł; 9. Nr 9 Odzież medyczna 18 000,00 zł; Razem: 142 000,00 zł. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5;Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5;Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż Lp. Nr pakietu, Nazwa Pakietu, na sumę ubezpieczenia 1. Nr 1 Pościel 10 000,00 zł; 2.Nr 2 Piżamy 10 000, 00 zł ; 3. Nr 3 Koce 3 000,00 zł; 4.Nr 4 Kołdry, poduszki 2000,00 zł; 5.Nr 5 Odzież operacyjna 7 000,00 zł;6.Nr 6 Pokrowce na materace 3000,00 zł; 7.Nr 7 Odzież szpitalna 3 000,00 zł; 8. Nr 8 Ubranie chirurgiczne 5000,00 zł; 9. Nr 9 Odzież medyczna 5 000,00 zł; Razem:48 000,00 zł. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 4; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Celem potwierdzenia spełniania podanych przez Zamawiającego parametrów należy dołączyć:a) w przypadku składania oferty na Pakiet nr 1 - kartę technologiczną tkaniny; b) w przypadku składania oferty na Pakiet nr 2 - opis i zdjęcia zaoferowanej odzieży; c) w przypadku składania oferty na Pakiet nr 3 - kartę technologiczną tkaniny; d) w przypadku składania oferty na Pakiet nr 4 - opis i zdjęcia zaoferowanych produktów; e) w przypadku składania oferty na Pakiet nr 5 - opis i zdjęcia zaoferowanej odzieży; f)w przypadku składania oferty na Pakiet nr 6 - opis i atesty zaoferowanych produktów wg opisu w załączniku nr 1.1; g)w przypadku składania oferty na Pakiet nr 7 - opis i zdjęcia zaoferowanych produktów; h)w przypadku składania oferty na Pakiet nr 8 - zdjęcia i opis zaoferowanej odzieży, deklarację zgodności CE, wypisu lub zgłoszenia do rejestru Wyrobów Medycznych, kartę techniczna tkaniny potwierdzającą gramaturę i skład chemiczny, Kartę Badań technicznych spełniających parametry normy PN-EN 13795, technologie prania, instrukcję użytkowania; i)w przypadku składania oferty na Pakiet nr 9 - opis i zdjęcia zaoferowanej odzieży;4) Wypełniony załącznik nr 7 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 7) Uwaga: w przypadku zaoferowania tego samego produktu (materiału) w kilku pozycjach danego pakietu, należy przesłać 1 próbkę do tych wszystkich pozycji. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 szczegółowa oferta cenowa; Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o grupie kapitałowej; Załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 5 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 6 - oświadczenie wykonawcy; Załącznik nr 7 - wykaz próbek
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach: a) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; b) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; c) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; d) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. e) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; f) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy g) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) h) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody. 4. Strony przewidują ponadto możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy: a) dojdzie do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość. b) ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość, c) zmiany stawki podatku od towarów lub usług jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 11:00, miejsce: ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, Kancelaria czynna w godzinach 07:30 do 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Pościel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Pościel.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Piżamy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Piżamy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.83.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Tremin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Koce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Koce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.61.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Kołdry, poduszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Kołdry, poduszki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.61.61.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Odzież operacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Odzież operacyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Pokrowce na materace.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Pokrowce na materace.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Tremin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Odzież szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Odzież szpitalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.83.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Ubranie chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Ubranie chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Odzież medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Odzież medyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy ul. E. Gierczak 58,59 w Szczecinie
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zastawek mechanicznych serca oraz fartuchów chirurgicznych dla Bloku Operacyjnego Kardiochirurgii
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do przygotowywania i podawania leków cytotoksycznych
- Dostawa rękawic i odzieży jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości I
- Dostawa ubrań i artykułów z włókniny i flizeliny
więcej: Pidżamy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.