Ogłoszenie z dnia 2013-06-27
Wrocław: Przebudowa wezła cieplnego na kotłownie wodna opalana
gazem ziemnym w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Juszczaka 1-7 we
Wrocławiu, zgodnie z nomenklatura CPV (Wspólny Słownik Zamówien)
45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
(instalowanie urzadzen grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych).
Numer ogłoszenia: 249508 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kompleksowa Obsługa Osiedla spółka z ograniczoną odpowiedzialnością KOO Sp. z o.o. , ul. Papiernicza 9/11, 54-134 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 353 86 10, faks (071) 353 86 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wezła cieplnego na kotłownie wodna opalana gazem ziemnym w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Juszczaka 1-7 we Wrocławiu, zgodnie z nomenklatura CPV (Wspólny Słownik Zamówien) 45.33.10.00-6 (instalowanie urzadzen grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in. - przebudowe wezła cieplnego na kotłownie wodna opalana gazem ziemnym, - prace demontażowe, polegajace na wycieciu istniejacego wezła cieplnego, - montaż kotła i podłaczenie do instalacji hydraulicznej i instalacji gazu, - montaż aktywnego systemu bezpieczenstwa gazu, - montaż automatyki kotłowo-obiegowej, - uruchomienie instalacji i kotła, - wykonanie czopucha i komina zewnetrznego dwusciennego, - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych niezbednych do funkcjonowania kotłowni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi byc zabezpieczona wadium w wysokosci: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiace złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załacznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej trzy roboty budowlane obejmujace: wykonanie kotłowni o wartosc nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Należy przedstawic wykaz robót budowlanych z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartosci, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wzór załacznik nr 4 do SIWZ) oraz załaczeniem dokumentów potwierdzajacych, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukonczona.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załacznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osoba, która bedzie uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia posiadajaca uprawnienia budowlane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnosci konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej a także należaca do Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoba ta pełnic bedzie funkcje kierownika budowy (załacznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że warunek udziału w postepowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej, zwiazanej z przedmiotem zamówienia na kwote nie mniejsza niż 200 000 zł. Zgodnie z trescia art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegac na wiedzy i doswiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnosciach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łaczacych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiazany jest udowodnic Zamawiajacemu, iż bedzie dysponował zasobami niezbednymi do realizacji zamówienia, w szczególnosci przedstawiajac w tym celu pisemne zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbednych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy przewiduje możliwosc zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) dokonywania dodatkowych uzgodnien z własciwymi organami, wykonywanie obowiazków nałożonych przez te organy, oczekiwanie na decyzje, postanowienia wydawane przez własciwe organy, o ile Wykonawca należycie wykonuje obowiazki wynikajace z umowy i polecenia własciwych instytucji, b) katastrofy budowlanej, c) koniecznosci wykonania robót dodatkowych, d) działania siły wyższej i osób trzecich, e) brak dostepu do czesci budynku uniemożliwiajacym wykonanie prac objetych umowa, f) warunków pogodowych uniemożliwiajacych wykonanie prac, na czas usuniecia wyżej wymienionych przeszkód i g) zmiany stawki podatku VAT - w zakresie ceny oferty Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaja pod rygorem nieważnosci zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://koo.com.pl/przetargi/KOO_SIWZ_Juszczaka-1-7.pdf.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego w zamkniętych kopertach w sekretariacie KOO Sp. z o.o. Wrocław, ul. Papiernicza 9/11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.