eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza › Dostawa pieluchomajtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2008 r. do 31.12.2009 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Rajcza: Dostawa pieluchomajtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2008 r. do 31.12.2009 r.
Numer ogłoszenia: 249509 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 198832 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy, ul. Ujsolska, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. (033) 8643120, fax (033) 864 31 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2008 r. do 31.12.2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pieluchomajtek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Rajczy przez okres 24 miesięcy od 01 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2009 r. w niżej wymienionych ilościach i asortymencie: Lp. Asortyment Jed. miary Ilość na lata 2008 - 2009 1 Pieluchomajtki dla dorosłych L szt. 134640 2 Pieluchomajtki anatomiczne maxi szt. 19440 Dostawca zobowiązany jest dostarczyć wyroby własnym transportem zgodnie z zapotrzebowaniem określonym przez zamawiającego do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w godzinach pomiędzy 08:00 a 12:00 z wyjątkiem niedziel i świąt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.21.10 - Podpaski lub tampony Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 164822 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. Toruń, 87 - 100 Toruń, ul. Żólkiewskiego 20/206, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 164.822,40
  • Oferta z najniższą ceną: 164.822,40 / oferta z najwyższą ceną: 164.822,40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.