Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-23
Przemyśl: Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85
Numer ogłoszenia: 249522 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego p.n. Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85. Budynek nr 2/3493, na którym będą prowadzone roboty budowlane, zlokalizowany jest przy ul. Słowackiego 85 w Przemyślu, na terenie zabytkowego zespołu szpitalnego. Zespół ten w całości wpisany jest do Rejestru Zabytków pod nr A-575. Budynek usytuowany jest w drugim rzędzie obiektów licząc od ulicy Słowackiego. 1.2. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH DO WYKONANIA: Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących prac w zakresie: 1. Roboty budowlane: Ruszt stalowy pod centrale - ramy wsporcze z belek stalowych z dwuteowników INP 240, usztywnione belkami stalowymi z dwuteowników INP 140, oparte na ścianach konstrukcyjnych za pośrednictwem poduszek betonowych (wg. projektu część konstrukcyjno-budowlana). Ruszt stalowy do zamontowania w przestrzeni strychowej. Według rozwiązań projektowych transport elementów stalowych rusztu na strych przez otwór technologiczny. Związane z tym koszty należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym (poz. 12 przedmiaru robót). 2. Instalacje sanitarne: Instalacje sanitarne (wg. projektu część sanitarna I etap) obejmują roboty: - na II piętrze w dwóch salach chorych: 1) wykonanie przewodów instalacji nawiewnej i wywiewnej z blachy stalowej ocynkowanej z wyposażeniem, 2) izolację przewodów wentylacyjnych, 3) obudowę przewodów wentylacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi, 4) malowanie płyt gipsowo-kartonowych, 5) montaż klap p.poż na przejściach kanałów nawiewnych i wywiewnych przez strop; - na strychu: 1) montaż centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej nawiewno-wywiewnej wraz z oprzyrządowaniem, 2) montaż agregatu chłodniczego z oprzyrządowaniem, 3) montaż przewodów wentylacyjnych z wyposażeniem i izolacją, 4) montaż instalacji chłodu, 5) montaż instalacji c.t.; - na dachu: 1) montaż czerpni powietrza, 2) montaż wyrzutni dachowych 3. Instalacje elektryczne: Wg. projektu - część elektryczna: a) przebudowa instalacji złącza ZK-1 usytuowanego na zewnętrznej ścianie budynku, b) ułożenie przewodów od złącza do tablicy rozdzielczej TM zaprojektowanej na strychu (częściowo, ok. 16m w bruździe na zewnętrznej ścianie budynku, częściowo w przestrzeni strychowej), c) wykonanie rozdzielni TM w obudowie, d) wykonanie zasilania urządzeń: nawilżacza parowego, agregatu chłodniczego, rozdzielni TW, e) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, ochrony przed porażeniem i ochrony przepięciowej. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określa Projekt budowlany zamienny: tom 1. Część sanitarna, tom 2. Część elektryczna oraz część konstrukcyjno-budowlana a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych - 4 opracowania wykonane przez firmę Projektowo-usługową MADRAL Marek Drozd, z siedzibą: 37-700 Przemyśl, ul. Rogozińskiego 19/16 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot - opracowanie z 2015 r. - Załączniki 1.1, 1.2, Przedmiary robót - Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 oraz Projekty wykonawcze (Załącznik nr 3.1, 3.2) - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 1.3. Informacje dodatkowe: 1.3.1. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej - szpitalu, na II piętrze oraz na strychu budynku. 1.3.2. Roboty winny być prowadzone w sposób zapewniający stały, bezpieczny dostęp dla pacjentów i obsługi oddziałów funkcjonujących w budynku (dojazd, wejście) do klatki schodowej i do windy. 1.3.3. Wszystkie prace muszą być tak prowadzone i skoordynowane, aby zminimalizować czas ich wykonania oraz zakłócenia w funkcjonowaniu szpitala. Harmonogram prac winien być tak ułożony, aby w jak najmniejszym stopniu zakłócał funkcjonowanie oddziałów szpitalnych zlokalizowanych w budynku. 1.3.4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi oraz organizację robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie Szpitala na parterze oraz na I i II piętrze. 1.3.5. Zamawiający dopuszcza okresowe wyłączenia mediów, niezbędne i wynikające wyłącznie z wymogów technologicznych, w terminach wcześniej zgłoszonych i uzgodnionych z Zamawiającym. 1.3.6. W zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia należy uwzględnić wszystkie czynności niezbędne do pełnego wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz projektami wykonawczymi. 1.3.7. Zamawiający informuje, iż wszystkie zastosowane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji nazwy własne materiałów są użyte jedynie jako określenie parametrów minimalnych tych materiałów, ich cech jakościowych i estetyczno - wizualnych. 1.3.8. Zamawiający informuje, iż wszystkie podane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, a Wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy. 1.3.9. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane oraz urządzenia winny być fabrycznie nowe i w I gatunku, spełniające obowiązujące normy w przedmiotowym zakresie. 1.3.10. Przed rozpoczęciem robót należy opracować plan BIOZ - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). 1.3.11. Materiały budowlane, niezbędne do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot nin. postępowania będą transportowane i składowane w sposób i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w dniu przekazania placu budowy. 1.3.12. Do obowiązków Wykonawcy należy między innymi: przyjęcie placu budowy, zorganizowanie i wykonanie wielobranżowych robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych oraz warunkami pozwolenia na budowę, właściwe zabezpieczenie terenu (placu) robót budowlanych, przestrzeganie przepisów p.poż i bhp na terenie prowadzonych robót budowlanych, utrzymania porządku na remontowanej części obiektu i na terenie placu budowy, po zakończeniu realizacji zadania przywrócenie terenu wydzielonego na plac budowy do stanu pierwotnego, zagospodarowanie powstałych w trakcie realizacji zadania odpadów budowlanych i komunalnych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 6.300,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ O/Przemyśl 15 2030 0045 1110 0000 0263 4840 z dopiskiem WADIUM - zadanie p.n. Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz rozbudowa wewnętrznych instalacji c.t., wod.-kan. i elektrycznej na potrzeby wykonania wentylacji sal chorych Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych w budynku 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego, zaś dowód dokonania przelewu zostanie dołączony do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału oraz kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą (w opakowaniu zawierającym ofertę) nie zszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób, trwale złączony z ofertą, zamawiający nie dokona jego zwrotu. Kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. W treści dokumentu stanowiącego wadium w postaci niepieniężnej, należy zagwarantować jego ważność w okresie związania z ofertą, a także uwzględnić okoliczności, w których gwarant/poręczyciel wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. 7. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w pkt. 2, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający dokona zwrotu wadium wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zostanie zwrócone wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeśli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustway Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1. 2) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robot, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia w wykonaniu minimum 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość każdej z tych robót nie może być mniejsza niż 150.000,00 PLN i obejmujący roboty budowlane w tym, wykonywanie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz roboty budowlane i ogólnobudowlane stanu wykończeniowego a także instalacji wentylacji mechanicznej. Co najmniej 1 robota musi być wykonana przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Ponadto, Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca w 80% roboty budowlane wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna Warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prez nich czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane, o których mowa w wykazie. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje następujacymi osobami: - kierownikiem budowy branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającym uprawnienia ogólnobudowlane do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych, świadectwo przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, - kierownikiem robót branży sanitarnej posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych), co najmniej 5-cio letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, w tym kierowanie co najmniej 2 robotami budowlanymi w branży sanitarnej, - kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, w tym kierowanie co najmniej 2 robotami budowlanymi w branży elektrycznej. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn.zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1. 2) opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) - Załącznik Nr 7 do SIWZ. (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę). 2. Ponadto, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oferta musi zawierać w odniesieniu do tych podmiotów następujące oświadczenia i dokumenty (jeśli dotyczy): - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu (jeśli dotyczy): 3.1. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na których wiedzy i doświadczeniu oraz zdolnościach finansowych Zamawiający polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedłożenia (jeśli dotyczy): 4.1. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących (jeśli dotyczy): - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Oświadczenia i dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia oraz inne dokumenty: 6.1 Kosztorysy ofertowe na podstawie ryczałtowych scalonych cen jednostkowych. 6.2 Wykazy materiałów równoważnych (Wykonawca wypełnia w przypadku wprowadzenia takich materiałów równoważnych) - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6.3 Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik Nr 10 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku i na warunkach określonych w § 2 ust. 4, § 5 ust. 7, w § 18 z zastrzeżeniem §13, § 12 ust. 7 oraz w § 24 projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, Budynek nr 1, Piętro II, Sekretariat Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych
- Dostawa i dzierżawa zadaszenia lodowiska mobilnego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- WDROŻENIE USŁUG W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PODNIESIENIA POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W UM PRZEMYŚL
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.