Ogłoszenie z dnia 2014-07-25
Tomaszów Lubelski: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 Tomaszów Lubelski
ul. Hallera 5
Numer ogłoszenia: 249522 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.odt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 Tomaszów Lubelski ul. Hallera 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5, obejmujące rodzaje robót- Instalacja elektryczna i ogólnobudowlana w zarysie: DZIAŁ 1 SALA GIMNASTYCZNA 1.1 ROZBIÓRKI - rozebranie starych ramiaków obudowy grzejników - wykucie z muru drobnych elementów metalowych rur instalacji c.o itp. - demontaż paneli ściennych 1.2 ROBOTY TYNKARSKO-MURARSKIE - zamurowanie i otynkowanie wnęk grzejnikowych w ścianach szczytowych - odbicia uszkodzonych starych tynków filarków, ścian i słupów - wykonanie uzupełnień tynków j.w i stropowych - przecieranie starych tynków ścian szczytowych - rozliczenie rusztowań 1.3 ROBOTY STOLARSKIE, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ - wykonanie zawiasów obudowy grzejników pod parapetami - montaż zasuwnic podłogowych obudowy grzejników - wymiana drzwi wejściowych dwuskrzydłowych drewnianych na aluminiowe pełne - 6.22m2, skrzydła drzwiowe o różnej szerokości - minimalna szerokość skrzydła szerszego w świetle otworu minimum 90cm - jak dla osób niepełnosprawnych 1.4 INSTALACJA NAWIEWU I WENTYLACJI - wykonanie przebić w stropodachu i montaż 3 wywietrzaków dachowych fi 160mm w co 2 polu - wykonanie nawietrzaków podokiennych szt. 7 pod parapetami (nad grzejnikami) 1.5 MALOWANIE ŚCIAN, SUFITU, OKŁADZINY - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - wykonanie okładzin z tynku żywicznego (mozaikowego) na filarkach międzyokiennych ściany okiennej do poziomu parapetów oraz na ścianie wewnętrznej do wysokości 3.05m na wysokość drabinek gimnastycznych 1.6 PODŁOGA - całkowity demontaż starej podłogi sportowej - wykonanie nowej podłogi sportowej powierzchniowo-sprężystej na legarach krzyżowych z podkładkami sprężystymi - posadzka z parkietu sportowego litego dębowego (o minimalnej grubości deszczułek 22 mm) układanego na sucho na folii paroizolacyjnej z minimum trzykrotnym lakierowanie podłogi i malowaniem linii boisk do siatkówki w pełnym wymiarze , do koszykówki w niepełnym wymiarze. - w podłodze wykonać 2 wejścia do kanału ciepłowniczego 1.7 URZĄDZENIA WYPOSAŻENIA HALI - wykonanie otworu w posadzce (przy ścianie wewnętrznej) do osadzenia słupka do siatkówki - wykonanie konstrukcji wsporczej słupka do siatkówki w kanale ciepłowniczym z kątownika 65x65x9 mm - zabetonowanie tulei słupków i osadzenie ramek dekli posadzkowych - UWAGA- w kosztorysie uwzględniono słupki aluminiowe z kompletem osprzętu - uzupełnienie brakujących mocowań drabinek gimnastycznych w hali - montaż tablic do koszykówki - akrylowych o grubości 15 mm, mocowanych do ścian przy użyciu metalowych konstrukcji wsporczych 1.8 ROBOTY INSTALACJI C.O. - demontaż i ponowny montaż grzejników ściennych DZIAŁ 2 KORYTARZ 2.1 ROBOTY STOLARSKIE, WYMIANA STOLARKI - wykucie z muru ościeżnicy metalowej (łazienka nauczycieli), osadzenie ościeżnicy drewnianej i drzwi płytowych w okleinie drewnianej, - wymiana drzwi drewnianych dwuskrzydłowych oszklonych na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe szklone 3.05 m2- skrzydła drzwiowe o różnej szerokości - minimalna szerokość skrzydła szerszego (w świetle otworu) minimum 90cm - jak dla osób niepełnosprawnych - z progiem ukrytym - uzupełnienie brakującej opaski przy naświetlu 2.2 ROBOTY TYNKARSKIE I OKŁADZINY Z PŁYT GIPSOWO-KARTONOWYCH - wykucie z muru elementów metalowych - wykonanie tynków ościeży drzwi do łazienki dla nauczycieli, - odbicie uszkodzonych (zagrzybionych) tynków, odgrzybienie ściany i wykonanie nowego tynku - uzupełnienie uszkodzonych tynków - odbicie cokolika posadzki i naprawa uszkodzeń - wykonanie termoizolacji rurociągów przed obudową płytami G-K - wykonanie obudowy rurociągów płytami G-K 2.3 ROBOTY MALARSKIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - wykonanie okładzin z tynku Żywicznego (mozaikowego) na ścianach do wysokości 2.05m (na wysokość drzwi) 2.4 POSADZKI I OKŁADZINY - przygotowanie, wyrównanie i gruntowanie podłoży oraz wykonanie okładzin podłogowych z płytek Gres 30x30 cm z cokolikami - naprawa okładzin ościeży (łazienka nauczycieli) DZIAŁ 3 MAŁA SALA 3.1 roboty tynkarskie- wykucie z muru elementów metalowych, uzupełnienie uszkodzonych tynków, odbicie cokolika posadzki i naprawa uszkodzeń 3.2 POSADZKA - rozebranie posadzki , przygotowanie, gruntowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównawczej - wykonanie warstwy izolacyjnej z folii w płynie - 2 warstwy - wykonanie wykładziny rulonowej sportowej (minimalna grubość wykładziny 8.3 mm - przeznaczenie do obiektów sportowych) o połączeniach zgrzewanych 3.3 ROBOTY MALARSKIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - ługowanie lamperii w miejscu pod lustra - wykonanie lamperii olejnych 3.4 instalacja c.o- demontaż i ponowny montaż grzejników ściennych 3.5 WYPOSAŻENIE - montaż drabinek gimnastycznych szt.5 - montaż zestawu luster na ścianie o wym, 5,60 x 1,60 m DZIAŁ 4 SZATNIA CHŁOPCÓW 4.1 instalacja c.o - demontaż i ponowny montaż grzejnika 4.2 ROBOTY TYNKARSKIE - wykucie otworu, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - ługowanie lamperii olejnej, - uzupełnienie i naprawy uszkodzonych tynków 4.3 ROBOTY MALARSKIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x 4.4 OKŁADZINY ŚCIENNE - przygotowanie i wyrównanie podłoży - okładziny ścienne z płytek z osadzeniem profili narożnych DZIAŁ 5 SZATNIA DZIEWCZĄT 5.1 STOLARKA - wymiana drzwi wewnętrznych do sanitariatu 5.2 REMONT INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ - wykonanie przebudowy instalacji wodociągowej w pomieszczeniu z ukryciem rur w ścianach - wykonanie zaworów na instalacji w krytych wnękach 5.3 ROBOTY TYNKARSKIE - wykucie otworu, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - ługowanie lamperii olejnej, uzupełnienie i naprawy uszkodzonych tynków 5.4 ROBOTY MALARSKIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x 5.5 OKŁADZINY ŚCIENNE - przygotowanie i wyrównanie podłoży - okładziny ścienne z płytek z mocowanie profili narożnych DZIAŁ 6 UMYWALNIE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW Rozwiązanie techniczno-funkcjonalne adaptacji pomieszczenia na dwie umywalnie przedstawiono na załączonym do charakterystyki rysunku nr 1. 6.1 instalacja C.O, demontaż i ponowny montaż grzejnika 6.2 ROBOTY MUROWE, ZAMUROWANIA, PRZEBICIA - wykonanie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami - zamurowanie zbędnego otworu drzwiowego - wykonanie przebicia na nowy otwór wejściowy z wykonaniem nadproża z belek stalowych 6.3 ROBOTY TYNKARSKIE - wykonanie tynków na ościeżach, - wykucie otworów w kominach, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - wykonanie tynków pod okładziny ścienne 6.4 OKŁADZINY ŚCIENNE - przygotowanie i wyrównanie podłoży - okładziny ścienne z płytek z mocowanie profili narożnych 6.5 INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA - demontaż przyborów i podejść w umywalni - montaż sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach - montaż przyborów i osprzętu wodno-kanalizacyjnego - wykonanie termoizolacji na przewodach wodociągowych - próby szczelności instalacji - UWAGA - włączenie do kanalizacji - istniejące 6.6 ROBOTY STOLARSKIE - wykonanie przewodu wentylacyjnego do umywalni dziewcząt - montaż naświetla pomiędzy umywalniami, montaż blatu do osadzenia umywalek szt.2 - wymiana drzwi wejściowych do sanitariatu (chłopcy) 6.7 ROBOTY MALARSKIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x DZIAŁ 7 SANITARIATY DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW 1.- wykucie otworów w kominach, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - wykonanie 2 kanałów wentylacyjnych z nawietrzaka dachowego, 2 MALOWANIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x DZIAŁ 8 POMIESZCZENIE SOCJALNE Nauczycieli 8.1 OBUDOWA RUROCIĄGU - wykonanie termoizolacji przewodu, wykonanie obudowy z płyt G.K - malowanie emulsyjne wykonanej obudowy G.K. DZIAŁ 9 3.1.10. WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH W SALI GIMNASTYCZNEJ I NA KORYTARZU PRZYLEGAJĄCYM DO SALI GIMNASTYCZNEJ. - Demontaż opraw świetlówkowych, z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym szt. 21 - Demontaż osłon kratowych z opraw oświetleniowych kpl., 21 - Montaż opraw i tablicy oświetleniowej w sali gimnastycznej, - Oprawy przykręcane metalohalogenkowe stalowe z siatka ochronną kpl. 12 - Demontaż opraw w korytarzu, zdemontować oprawy zamontowane na ścianach , a zamontować nowe oprawy świetlówkowe hermetyczne na suficie. Istniejące przewody do opraw i łączników montowane na uchwytach zdemontować , nowe przewody ułożyć w bruzdach pod tynkiem, zasilanie bez zmian z ist. rozdzielnicy. -Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy pomiar -Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy pomiar - Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar pierwszy , - Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar każdy następny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 5000 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.w pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 9.5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 60 9620 0005 0000 3652 2000 0140 Bank Spółdzielczy w Łaszczowie z dopiskiem wadium do przetargu na roboty budowlane Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lub. przy ul. Hallera 5. Oryginalne dokumenty poręczenia i gwarancji należy dołączyć do oferty. 6.Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 9.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art.46 ust.1,1a,2,4 ustawy Pzp. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust.3 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- wykonał w tym okresie, minimum jedno odrębne zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub modernizacji podłogi i parkietu w hali gimnastycznoj-sportowej o pow. minimum 300m2 i wartości robót minimum 100 000 zł brutto, w budynku użyteczności publicznej lub innym budynku o zbliżonym charakterze i funkcji. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców którzy dysponują co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a)osoby te powinny posiadać określone przepisami Prawa budowlanego kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ), b)powinny posiadać 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (funkcja kierownika budowy lub kierownika robót o charakterze zbieżnym z zakresem robót będących przedmiotem zamówienia z posiadanymi uprawnieniami ), a w szczególności : - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych. Zamawiający przez spełnienie warunku dotyczącego stażu pracy rozumie pełnienie ww. funkcji po uzyskaniu uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców, którzy wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać W sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 7.1.8. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2 b ustawy Pzp a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia , zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy ( określonym w pkt.7) i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp(wzór -zał. nr 7 do SIWZ). 7.1.9.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niz wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.1.10. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsnr3.odt.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=21&Itemid=20
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Siedziba Zamawiajacego -Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski , pok. nr 40- parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.