Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Koszalin: Środki czystości
Numer ogłoszenia: 249543 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax (094) 3488103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pasta do mycia rąk 0,5 kg 680 szt. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych 0,5 lit 1400 szt. Płyn do mycia naczyń 1,0 lit 13100 szt. Proszek do szorowania i czyszczenia urządzeń sanitarnych 0,5 kg 8400 szt. Płyn do mycia szyb z rozpryskiwaczem 0,5 lit 1500 szt. Proszek do mycia naczyń i sztućców w zmywarkach 0,6 kg 2550 szt. Proszek do prania białego 0,6 kg 720 szt. Krem do rąk glicerynowy 75 g 3600 szt. Mydło w kostkach dla dzieci 100 g 6000 szt. Płyn uniwersalny do mycia wszystkich powierzchni 1,0 lit 4200 szt. Żel do mycia wanien, umywalek, usuwający osady kamienne, oraz osady z mydła 0,5 lit 240 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00 - 24.51.30.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81824.60 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstow Produkcyjno- Handlowo- Usługowe ADWOJ, ul. Golęczewska 8, 62-001 Chludowo, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 81824.60
- Oferta z najniższą ceną: 81824.60 oferta z najwyższą ceną: 96302.20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
- "Świadczenie usług w zakresie koszenia i podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina.
- DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA OCHRONNEGO (4 ZADANIA).
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.