eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDOSTAWA KRIOSTATU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 28/ichpw/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Zabrze: DOSTAWA KRIOSTATU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 28/ichpw/2013.
Numer ogłoszenia: 249566 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76317 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KRIOSTATU Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 28/ichpw/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kriostatu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Urządzenie musi być kompletne, aby po podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 5. Urządzenie musi być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Instytutu. 6. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy do Zamawiającego m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego). 7. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na urządzenie wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego odbioru urządzenia. 8. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zlokalizowany w Polsce, wykonywany przez autoryzowanego przedstawiciela producenta. 10. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do usuwania usterki lub awarii aparatury po jej zdiagnozowaniu, liczony od chwili jej zgłoszenia. 11. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej, deklaracji zgodności oraz pełnej instrukcji obsługi w języku polskim, w wersji papierowej i elektronicznej. 12. W celu potwierdzenia że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis techniczny producenta urządzenia. 13. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 13.1. w przypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej, 13.2. za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) nie gorszych niż określony w SIWZ, 13.3. w przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALCHEM GRUPA Sp. z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25623,36

  • Oferta z najniższą ceną: 25623,36 / Oferta z najwyższą ceną: 25623,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.